In juni een mooie rondje door de Alpen gemaakt op mijn “nieuwe” (2001) . Omdat de motor van een reisgenoot er de brui aan gegeven had, had ik de eer om hem die 48 haarspeldbochten door te sturen. Bijna boven aangekomen zat er een fotograaf in de bocht die onderstaand plaatje geschoten heeft, na te bestellen op fotostelvio.com (geniaal).
Op de terugweg zat ie er weer, maar toen aan de andere kant van de bult.
Als ik zo brutaal mag zijn om deze topic half te kapen.
Ik ben voornemens om ergens tussen 2 en 10 september richting Stelvio te rijden (als het weer acceptabel is); mochten, naar aanleiding van dit bericht, daar meer mensen in geïnteresseerd zijn en vrijblijvend mee willen rijden, stuur mijn dan even een PB; dan kunnen we kijken of we als groepje kunnen.
je Moet hem eens in je leven gereden hebben, wel een Volendam-gevoel als je boven bent… Wandel door naar Rifugio Garibaldi als je er toch bent, daar maak je de mooiste foto’s.
Ik ben er op 20 Juni er geweest maar toen lag er toch wel al wat minder sneeuw… Inderdaad wel een beetje Volendam gevoel (leuke metafoor btw)
Wat ook zeker een mooi rondje is via Livigno door de la Schera tunnel naar Val Müstair (super mooie grote slingerweg) naar de Umbraill pas en tadaa de Stelvio…
Als je er bent zo ik zeer zeker ook de Gavia rijden, vond ik veel leuker…
Bijna dezelfde foto alleen iets verder ingezoomd
Voor als je nu wilt gaan even naar de webcam kijken, heeft al aardig wat ochtende best wat sneeuw gelegen. En als je gaat, veeel!!! plezier gewenst.
Ik wil hem nog steeds doen, maar vanwege de ontwikkelingen van de afgelopen week ter plaatse, heb ik er voor gekozen om een richting op te gaan met wat minder modderstromen; ik hoop dat volgend jaar beter geschikt is.