Poll over het gebruik van de BMW Connected App ICW TFT RT >'21

Poll over het gebruik van de BMW Connected App icm TFT RT

• 1a Ik gebruik de Connected App icm TFT en IOS
  • 1b Ik ben tevreden over deConnected App icm IOS
  • 1c Ik ben niet tevreden over de Connected App icm TFT en IOS
  • 2a Ik gebruik de Connected App icm TFT en Android
  • 2b Ik ben tevreden over deConnected App icm Android
  • 2c Ik ben niet tevreden over de Connected App icm TFT en Android
  • 3a Ik gebruik een aparte navigatie omdat Connected niet goed werkt
  • 3b Ik gebruik een aparte navigatie omdat ik dat prettiger/handiger/beter vind
  • 4a Ik zou de BMW Connected App icm TFT RT wel aan vrienden aanbevelen
  • 4b Ik zou de BMW Connected App icm TFT RT niet aan vrienden aanbevelen
0 voters

In 2021 introduceerde BMW-Motorrad het TFT-scherm op de R1250RT met de geïntegreerde optie om te navigeren met de BMW Connected App.
Omdat de ervaringen over de tevredenheid hierover zeer wisselend zijn, wil ik daar graag meer over weten. Wilt je daarom de vragen in deze Poll beantwoorden. Er kunnen 4 selectievakjes worden aangevinkt. Er is in deze poll geen functionaliteit om die te beperken over de de vier onderwerpen. Maar mijn bedoeling is dat je per onderwerp 1, 2, 3 en 4 één vakje aanvinkt.
Ik zou het ook op prijs stellen als je in een reactie aangeeft welke softwareversie jouw RT nu heeft.
Zelf heb ik nu versie 014_013_030. En ik denk dat het de meest recente update was.

Ik wil iedereen die deelneemt nu al vast hartelijk danken voor de bijdrage.

Ik wil iedereen die deelgenomen heeft aan deze poll graag bedanken.
De techniek die op het forum beschikbaar is, is beperkt. Ik weet nu bijvoorbeeld niet hoeveel stemmers meegedaan hebben en hoe er per stemmer gekozen is.
Dat is niet heel erg hoor. Ik kan met deze uitslag wel een beeld krijgen over het gebruik en de tevredenheid van de Connected App icm TFT. En dat ziet er niet positief uit. De twee laatste vragen zijn met namen bepalend voor een tevredenheid onderzoek. Maar met vier antwoorden zal BMW daarvan weer niet onder de indruk raken.
Ik deed een vergelijkbare poll op een internationaal forum overigens.
Scherm­afbeelding 2024-08-17 om 18.07.13.png
Beetje dom van mij dat ik vergeten was te vragen of de deelnemer content was met de app.
Toen ik dat zag kon ik de inhoud niet meer wijzigen.