Politiemotor rijdt zich vast in verse betonlaag

Op een R-R:

Een politieagent op de motor heeft donderdag einde van de ochtend zich vastgereden in een verse betonlaag op de weg.

Het gebeurde op de Joppelaan in Gorssel. Stratenmakers waren bezig met de aanleg van een betonnen middengeleider. De agent had niet in de gaten dat het beton nat was. De stratenmakers hebben hem uit het beton geholpen. Daarna konden ze opnieuw het beton gladstrijken.

Het beton is van de motorwielen afgespoten. Waar de agent naar toe was, is niet bekend.

Dat zal de agent in kwestie nog vaak moeten horen !

Maar wie of wat achtervolgde de diender nou?

Een diender van beton euh… in beton :blush:

Bij ons hebben ze daar een woord voor van 3 letters Big RT Smile

Soms kan je met een weg motor misschien beter even off road rijden. Maar ja je staat dan wel voor paal ofwel dat drie letter woord. Die collega’s lagen vast dubbel :laughing:

Geharde diender? Big RT Smile

de zijn meer letters, maar inderdaad wel gehard :mrgreen:

Hij ging achter de betonmolen aan die volgens hem de lading was verloren…! :laughing:

Haha, prachtige foto. Vooral die bouwvakker zal op zijn minst wel iets gezegd hebben . . . :smiley:

ANEKDOTE . .
Een collega van me reed met de dienstmotor in de, met vele toeristen gevulde, Leidsestraat achter een tram. Hij had niet in de gaten dat de tram door de klaphekjes reed, waarachter het wegdek van de tramrail was opgebroken. De tram reed ongestoord verder en de collega ging plat toen hij over de eerste biels reed. Uiteraard kon hij niet snel wegkomen en zorgde zodoende voor een nieuwe toeristische attractie . . . . :blush:

Rond tramsporen gebeurt het inderdaad wel vaker.
In mijn tijd bij de HTM een uitvoerder gesproken die 's morgens na een nachtelijke betonstort middenin het werk een fiets tegen kwam, tot de assen vast in het beton en met sporen richting de kant. Het beton was inmiddels uitgehard, dus wat er bovenuit stak is met een slijptol verwijderd :laughing:
De eigenaar heeft zich nooit meer gemeld, waarschijnlijk een dronken student die later ook niet meer wist waar zijn fiets is gebleven…

Volgens mij probeerde hij de nieuwe wielklem.

LEUK !!!