poets middel uitlaat

Nee, geen lagere luchtweerstand.

Er zijn gewoon mensen die het leuk vinden om op een glimmende BMW te rijden Big RT Smile

Ik ben er zelf ook zo een en heb afgelopen weekend het chroom weer super opgepoetst met StarGlanz van de Blokker _004 .

Mijn inmiddels 16 jaar oude uitlaten van de -1100- zijn weer als nieuw.

Onderhou en daaronder ook de zaak eens zuivermaken verlengd het leven van een RT.

Een van de weinige goede dingen die mij vanuit het leger is bijgebleven!

Het kan ook een afspiegeling van jezelf zijn. Netjes en verzorgd

Ik begrijp dat ze in het leger alle groene dingen onderhouden door ze over te schilderen. Heb ik wel gehoord in de tijd dat er nog dienstplicht was en de maten niet altijd heel veel te doen hadden.

Dat doet men bij de Marine ook nog steeds. Althans dan in grijs. Hahaha.

Ik heb de bochten van mijn oude RT ooit eens (2 jaar geleden) ingesmeerd en uitgewreven met Peek, bij de verkoop van de RT vroeg de koper of de bochten nog niet zo lang geleden vervangen waren _005

De RT is nu bijna 15 jaar oud met een ton op de teller!

Peek kocht ik op de motorbeurs in zo’n demokraampje.

Peek is gewoon te bestellen op peekpolish.nl. Staan ook op de aanstaande motorbeurs!

Peek is goed spul. Ben er erg tevreden over.

Zag dit ook staan op de site bij Peek…

Houd er rekening mee dat Peek Polish een zeer licht polijstmiddel bevat, dus voorzichtig toepassen. Probeer daarom een poetsmiddel altijd eerst uit op een onopvallende plek.

Merken jullie daar iets van bij het poetsen van de uitlaat? (kleine krasjes of iets dergelijks?)

krasjes ga je niet merken wel dat de chroom op een gegeven moment weg is

Je kan je uitlaatbochten ook laten coaten,

http://www.speedlinecoatings.com/uitlaatcoatings.html

Enig idee van de prijzen?

Heb een mailtje gestuurd met exact die vraag :slight_smile:

Zou best wel eens interessant kunnen zijn, afhankelijk van de prijs.

Zojuist mailtje ontvangen,

Hallo,
de chroomcoating is niet meer leverbaar helaas
zwart wel , de kosten hiervan bedragen euro 160.- exl btw
mvgr Bart

Dit is voor de uitlaatbochten (buitenkant (binnenkant kan namelijk ook zoals vermeld op de site)) van een 1200RT.