wil mijn voorvork vervangen van de 1100RT naar die van een 1150RT.
en daar heb ik ook de remklauwen bij.
nu blijkt op het oog de vorken hetzelfde te zijn.
ware het niet dat de bevestigingspunten van de klauwen bij de 1150 iets anders te zitten
dus de brembo klauwen gaan niet passen
maar heb wel de bmw klauwen.
gaat het dan wel passen, of kom ik hopeloos in de knoei met de remschijven ?
reden :
heb nu 2x de kering vervangen laten doen bij de motorzaak
en nu lekt hij weer
binnenpoot ziet er optisch schadevrij uit.
of zit er gewoon teveel olie in, dat die eruit geperst word ??
R1100RT heeft ook kompleet andere remschijven dus het wordt een hoop gehannes om dat veilig en goed werkend te krijgen. Waarom niet de binnenpoten van de R1150 in de buitenpoten van de R1100?? Die zijn volgens mij hetzelfde, anders passen en meten.
Volgens mij ben je van een klein probleem een heel groot probleem aan het maken …
Als je de seal er op zijn kop in zet lekt hij altijd dus misschien een kleine cursus boven/onderkant seal …
Heb je het afstel-lampje voor de Hall-sensor nog nodig??
had je al een prive bericht gestuurd
ik heb de motor bij een motorzaak gebracht (bert Lanser in dordrecht )
die heeft de kering erin gezet, kan me niet voorstellen dat die het fout doen
maar ja, wet van murphy is op de motor van toepassing
nu op de camping omgeflikkerd,
spiegel en schetsplaat naar de haaien
Heb ooit zelf de keerring vervangen; met pijn en moeite de oude er uit gekregen, maar was daarna wel dicht. Er moet dus een oorzaak zijn waaróm die steeds lekt en dat kan eigenlijk alleen maar een beschadiging zijn…
Bij mijn was (ook) het linkerspiegelglas eens gecrasht. De jiffy uitklappen was handiger geweest . Glas is los verkrijgbaar (o.a. bij ‘De Hobbyist’) en is betaalbaarder dan een nieuwe schetsplaat (€ 263,-). Sta je met een dik knie in Dld…
Na de goeie TIPS n.a.v. de valschade van de RT van topicstarter maRTin graag weer on topic over het vervangen van een voorvork dan wel de keerring daarvan.