Hallo Allemaal,
Even voorstellen; Robert van Doorn
Een gepensioneerde luchtmacht militair die sowieso wil genieten van zijn gezinnetje maar ook van z’n hobby…Motorrijden!
Al vanaf mijn 19e verjaardag (en dat is bijna alweer zo’n 47 jaar geleden) begon ik met motorrijden.
In mijn leventje kwamen en gingen motoren. Diversen merken gehad zoals, Honda’s - Kawasaki - Yamaha - BMW’s en opeens was er een tijd aangebroken dat motorrijden “eventjes” niet meer kon. Niet qua gezondheid maar vooral door mijn werkzaamheden bij de Luchtmacht en verhuizingen!
Ik ben sinds mei 2013 met pre-pensioen gegaan bij de Koninklijke Luchtmacht en sinds maart 2020 behoor ik nu ook tot de “gepensioneerde”.
En begon het “motor-hart” weer te kloppen en kreeg ik “kriebels” om weer motor te gaan rijden.
Samen met vrienden het idee weer opgepakt om eens te gaan genieten van o.a. het motorrijden. Zogezegd zo gedaan en een BMW R1100RT aangeschaft (ga hem 26 juni 2020 ophalen). Het is een plaatje
Mijn laatste BMW was een K100RS en dat reedt geweldig. Maar nu echt toe aan een tourmodel.
Ik hoop hier heel veel BMW vrienden te ontmoeten die mij misschien eens een keertje kunnen helpen met wat technische uitleg (probleempjes) zodat het motorrijden sowieso leuk en fijn blijft en een extra demensie geeft met het rijden van een BMW R1100RT.
Trouwens…BMW heeft een speciale plekje in mij hart, mijn huidige auto is nu een BMW 118i en vanaf mijn autorijbewijs (1980) heb ik altijd BMW auto gereden!
Ik hoop hiermee mijn passie en liefde voor BMW te hebben vertolkt, zodat ik van jullie kennis gebruik kan maken en veilige kilometers kan maken op mijn BMW R1100RT…