Binnenkort ga ik voor een optreden naar de HeinekenMusicHall: je weet wel: die concert-zaal naast de Arena en ZiggoDome in Amsterdam.
Hoe is het daar met parkeren voor motoren ?
Ik voel er weinig voor één van de garage’s in te duiken, met de auto eerder wel gedaan maar veel te lang staan wachten bij het uitrijden. Waar zou ik (min of meer) legaal mijn
BMW kunnen achterlaten ? De site blinkt niet uit in duidelijkheid, en noemt voor zover ik kan vinden geen aparte motorparkeergelegenheid. Er zijn ook 2 fietsenstallingen, maar of ik daar met een grote tweewieler ook in mag/kan…
Volgens mij heb je al antwoord…( http://www.flitsservice.nl/phpBB/auto-s/motortopic-2-t74199-350.html )
Veel plezier bij het concert.
Zadkine
Gerbert,
vorig jaar ben ik een dagje naar Amsterdam geweest en heb mij ook van tevoren verdiept in het parkeren van de RT. En wat denk je… juist géén officiële parkeerplaats in beslag nemen. Advies van de gemeente Amsterdam: parkeer de motor op de stoep, zolang je maar geen hinder bent voor overig verkeer (dus ook, en juist vooral voetgangers!) Kwestie van mooi plekje zoeken, goed op slot, alarm aan en genieten van het concert. Hoef je niet in de rij voor de parkeergarage, ben je veel eerder weer weg. Waarschijnlijk staan er wel meer motoren daar in de buurt waar je die
van jou naast kunt plaatsen.
veel plezier 
![motorgroet [groet]](/uploads/default/original/1X/784d89450c72dbb6b01f755a9b85b94dbc24bea0.jpeg)
JoJo
Ik heb de
uiteindelijk tussen de fietsbeugels bij de MediaMarkt gezet, keurig uit de loop, en recht tegenover de HMH. Schijfremslot en alarm er op, en genieten van Eddy Izzard
.
Ik was redelijk vroeg, en dus de eerste motor op het plein, later er nog een paar binnen zien komen die inderdaad gewoon geparkeerd werden
(en volgas wegreden na afloop - slalommend tussen de voetgangers door _003 )
Bedankt voor de tips !