Ik had een schitterende K, maar wel wat gedoe gehad (ABS unit, dan weet je genoeg) en ik vond het een beetje hard werken om erop te rijden. Na wat wikken en wegen naar een R1200RT over gestapt. Uit 2015, 5.500 km (!), full options, topkoffer in kleur etc. Poetsbeurtje gegeven en paar korte ritjes gemaakt. Lekkere fiets hoor, af en toe knallende versnellingen, maar dat hoort erbij…. Ik ben er nog niet zeker van of ik er een BMW navi opzet, hoor daar nogal drama verhalen over. Als er iemand tips heeft voor navi’s en andere nuttige accessoires; tips zijn welkom.
Mooie motor
Hallo Haab,
Van harte welkom op ons mooie en gefeliciteerd met de aanschaf van je supermooie
Lees het topic Over: GPS en navigatie op ons forum eens door en stel ook daarin gerust je vragen.
Veel plezier op je RT en op ‘t forum!
Eilert
Dag ‘Haab’, van harte welkom op dit prachtige forum!!! Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Een vriend van mij heeft zeven BMW navi’s ‘versleten’ in minder dan één jaar. Ik zou voor een normale Garmin gaan.
Bedankt voor je reactie. Dat soort geluiden hoor ik dus meer. Ik probeer het voor de time being even met mijn iphone. Kon via marktplaats adapter kopen die precies op de navi aansluiting in het dashboard past. Niet 100% ideaal, maar voor twee tientjes ben ik even uit de brand.
Zo’n vriend heb ik ook eens gehad
Maar zonder gekheid: ik geloof best dat er mensen zijn die problemen hebben (gehad) met de Bmw navigatie, maar zelf rijd ik al jaren met navigatie van Bmw en heb nog nooit een probleem gehad. Er is er nog nooit een kapot gegaan, of terug naar de dealer.
De VI schijnt een drama te zijn.
Mijn V doet het ook al sinds 2015.
Nogmaals het vriendelijke verzoek om on topic te blijven in dit voorstel topic. Ik begrijp en waardeer de welwillendheid van forumleden n.a.v. de vraag zoals hier gesteld maar wij willen dit forum ook graag doorzoekbaar en leesbaar houden. Wanneer het nieuwe forumlid de vraag/vragen/ervaringen even stelt in Over: GPS en navigatie zou dat fijn zijn. Het is goed zo.
Verdere opmerkingen aangaande navigatie worden hier verwijderd.
Eilert
Beheerder