Oud geleerd....

Hallo allemaal, als eerste dank voor het toevoegen aan deze mooie groep. _004
Mijn naam is Ruud,

Als kind droomde ik al van motorrijden, was zelfs op mijn 12 e lid van de moto73 en plakte eindeloos bouwmodellen van motoren in elkaar.
Maar zoals dat gaat in een wat groter gezin, zei mijn vader toen ik op mijn 18e rijlessen wou nemen ’ haal nou eerst je autorijbewijs, daar hebben we allemaal wat aan, dat motorrijbewijs doe je er makkelijk even bij…‘.
Kort en krachtig, eenmaal mijn autorijbewijs moest er natuurlijk ook een autootje komen en waren de centjes op.
Daarna een huisje, boompje en beestje wat het nodige kostte, en later een scheiding met het wellicht bekende prijskaartje.
Toen in op mijn 36e de liefde van mijn leven tegenkwam, en ik terloops eens liet vallen dat ik eigenlijk best graag alsnog motor wou rijden was het antwoord kort maar krachtig: als je dan maar weet dat ik bij je wegga… -naughty- ( Een vorig vriendje had de eerste ervaring op de motor dusdanig verpest dat ze echt nooit meer achterop zou gaan en het idee dat ik over de weg zou gaan scheuren…).
Ach liefde… dus gekozen voor de vrouw.
Afgelopen december werd ik 59 jaar, en als verassing kreeg ik van mijn vrouw een proefles met de woorden: ’ je weet nooit wat je te wachten staat maar het leven is te kort om spijt te hebben van dingen die je niet hebt gedaan…’.
Enfin, een paar weekjes geleden mijn rijbewijs gehaald ( in 1 keer) en afgelopen zaterdag deze fijne -1200- gekocht.
Nog even geduld i.v.m. een beurt die de motor nog moet krijgen en dan maar hopen op nog een aantal mooie nazomer of zachte herfstdagen… Big RT Smile .
IMG-20241005-WA0005~2.jpg

Hallo Ruud,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je even mooie intro. Het wordt zeer gewaardeerd _004

Prachtig dat je alsnog je droom volgt. Je A rijbewijs haalt en dan ook nog een prachtige -1200- tourmotor aanschaft. Wat een goede keuze!

Vele plezierige kilometers toegewenst en ook veel genoegen op ons unieke forum _004

-groet-

Eilert

Dag Ruud, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Wat een verhaal Ruud, maar leuk dat je er bent. Die motor ga je plezier van hebben. Hou het rubber aan de onderzijde en geniet ervan! _004

Ik had ook zo’n vrouw………

Veel plezier met de RT !!