Ik ben Jan en woon in Friesland. Rij op dit moment een Honda nt700 deauville van 2006. Aangezien ik veel met passagier rij mis ik nu wat vermogen. Ben qua auto altijd een bmw man geweest en dit spreekt mij in de motor ook erg aan. Ben mij dan ook aan het oriënteren voor een r1150rt dit omdat de r1200rt mij te duur wordt.
Groet Jan
Je kunt gerust een 1200 met anderhalve ton op de teller kopen voor veel rijplezier (tegen een lage aanschafprijs).
Probeer een “vanaf 2008” te zoeken ivm nieuwere abs-systeem.
Misschien een slimmere keuze dan bijvoorbeeld een 1150 met maar 60K op de teller.
Ik kan dit onderschrijven (helaas persoonlijk genoeg ervaring met de ABS problemen en bijbehorende kosten gehad): alleen als je echt de 1150 mooier vindt (zoals ik) is deze het overwegen waard: je kunt inderdaad beter nu €1000 meer uitgeven aan een goede nieuwere 1200 met 150k dan een 1150 met de helft op de teller.
Een bestand kun je verkleinen (zowel in afmetingen als in bestandsgrootte) met programma’s als Paint (op Windows) of eventueel via een website als SimpleimageResizer.com.
Vervolgens kun je het plaatje dan toevoegen aan je post door gebruik te maken van de “Bijlagen” optie, welke je onderaan de pagina vind wanneer je een reactie plaatst.
Ja, maar die foto ziet er toch niet uit?
Ik snap hoe die RT er uit ziet, maar hier gaan specifike details verloren. Jammer.
Wat gaat nou fout? Dat wil ik weten ter leering en vermaak, omdat ik tegen de zelfde problemen aanloop.
Soms moet je aan voorwaarden voldoen voor bv je profiel foto.
Als ik mijn foto verklein, dan krijg je een afbeelding van een bordje kwark.
(of is dat gewoon de harde waarheid?)
probeer het hier eens; https://imageresizer.com/
Deze werkt online en hoeft dus niet op de computer geïnstalleerd te worden.
of anders Image Resizer voor Windows.
Een review vind je op seniorweb. Hier vind je ook de download link.