Bezig met het opknappen van een 2e hands grote topkoffer. Na aanschaf van een nieuwe helm bleek deze net te groot om in mijn kleine topkoffer op te bergen. Daarop gezocht en gevonden een gebruikte topkoffer van 49L. Hier de foto’s van de vorderingen tot nu toe.
Maar toch even nieuwsgierig; waarom heb je voor licht grijs gekozen terwijl je motor (volgens avatar) kallistograu is? Ik bedoel, als je dan toch zelf het deksel spuit, dan had je toch ook voor de kleur van je motor kunnen kiezen, toch?
IK heb een soort gelijk iets gedaan. Mijn top koffer heb ik 3 motoren geleden aangeschaft. De kleur paste nu niet meer. Ik heb hem vervolgens signaal geel gespoten met Plasti-dip.
Voordeel van plasti-dip is dat je het gewoon als je het zat bent, er weer af kunt trekken en de onderliggende laag dan onbeschadigd blijft.
Het enige wat bij mij niet geheel goed gelukt is, is het spuiten om de onderkant heen zodat de kunststoflaag daar niet geheel dekt en op een paar plaatsen inmiddels beschadigd geraakt is.