Beste allemaal,
Ik ben door een kennis, die zelf ook gebruiker is van dit forum, getipt op het BMWRT-forum. Ik dacht in eerste instantie:“Maar ik heb (nog) geen RT, wat moet ik dan op dit forum?” Toch even kijken dus, en ik kwam er al snel achter dat er voor een ieder wat te halen (en t.z.t. te brengen) is.
Dan even over mijn motor. Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een R1100RS uit '98. Voor mij mijn derde motor. De eerste twee waren japanners, een XJ650 en daarna een CBR1000F. De eerste heb ik opgereden, de tweede is ongeveer 25 jaar geleden voor mijn voordeur gestolen. De motor was voorzien van goede sloten en een alarm, maar desondanks was 'ie 's ochtends verdwenen. Daarna geen nieuwe motor meer gekocht, maar wel af en toe een motor van een vriend geleend. Dat was telkens een K75, waarop ik met een groepje motorvrienden elk jaar een weekendje onderweg was. Die K75 beviel goed, maar mijn oog viel op een paar andere BMW’s in de groep. Ook een R1100RS en ik was verkocht. Toch maar weer zelf een motor aanschaffen…
Ik heb er weer veel zin in en ga ook zeker eens kijken of er een mooie rit bij mij in de buurt wordt georganiseerd.
Misschien tot ziens!
Frank (Noord Limburg)