Goede avond,
sorry, had mij nog niet voorgesteld, ben nog nooit lid geweest van een forum, en was ook niet helemaal duidelijk hoe het werkte, facebook vind ik ook al moeilijk, misschien wel vanwege mijn werk, ben machinist bij wagenborg en niet zo vaak thuis.
heb verder nog enige dneprs , een suzuki 750 gs uit 78 ,een honda xl ,bmw 100, ex rs, met die kuip en dat kleine stuurtje kon ik niet rijden dus maar gestript en een normaal stuur er op.Ik had een keer gereden op zo,n 1100rt ,toen was ik meteen verkocht, dus net maar een 1150 rt aangeschaft ,alleen wel heel veel plastic en lastige techniek. ben nu nog steeds aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt.Wel gemerkt dat je er niet mee door de blubber moet rijden, zoals ik normaal wel eens doe. zou een stukje afsnijden maar dat ging niet helemaal goed, de schade viel mee, alleen het slotje van de zijkoffer gebroken, wel lastig om dan thuis te komen zonder je koffer te verliezen.
veel rijplezier en bedankt voor de samenwerking!
Welkom op het forum. Mooie introductie. Gelukkig heb je voldoende keuze om een model uit te kiezen als je eens een stukje wilt afsnijden.
en bedankt voor het voorstellen.
Veel plezier met de motoren, hier op ‘t forum en succes op de vaart!
Eilert
Dag Dnepr, van harte welkom op dit prachtige forum Heel veel plezier met je RT en het forum.