Redelijk op leeftijd en al een lang motorleven achter de rug. Naast Moto Guzzi’s waren het de BMW’s die het woon- werkverkeer en de vakanties verzorgden. Na een periode met Guzzi’s kocht ik een ex politie R69S. Na enige tijd kwamen er toch naar mijn idee wat geluiden die aangaven dat er een revisie aan zat te komen. Om toch met vertrouwen woon- werkverkeer te kunnen rijden kocht ik een overjarige R100/7 en aan de 69S werd een zijspan geknoopt. Achteraf bleken mijn zorgen met de 69S nergens op te slaan, want deze fiets heeft nog jaren een veel zwaarder leven gehad (met zijspan) dan voorheen en heeft mij nooit laten staan. Na een reeks R100RS- en aan het eind van een werkzaam leven ben ik het avontuur met een K100RS aangegaan, zowel solo als met zijspan. Op het zijspan werd een Schurgers kuip gemonteerd. De solo bleef mijn oren teisteren ondanks dat slimme, verstelbare spoilertje. Daarom nu een R1100RT gekocht bj. 1996. Wat een comfort! Wat een handelbare fiets ondanks het gewicht. Hoop er nog lang van te mogen genieten. In feite is nu de cirkel rond door weer (na de 69S) te rijden op een motor die veel door de politie is gebruikt.
Groet, Ruud
Dag Ruud, van harte welkom op dit prachtige forum!!! Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Beste Ruud,
Van harte welkom op ons mooie en bedankt voor je uitgebreide introductie welke getuigd van een rijk motorverleden. Wat fijn dat je zo enthousiast bent en blijft over de BMW. Zolang je kunt blijven rijden, vooral doen!
Ik hoop dat je je snel thuis voelt op ons unieke forum met vooral vele BMW boxer liefhebbers. En ja de is nog altijd een hele fijne motor. Ook vandaag heb ik er weer heerlijk op gereden.
Eilert