nieuw lid uit belgie

Ben eric uit de kempen (B) en nieuw dus hier op het forum
Ben al jaren motorrijder vanaf 18 ben er nu 56 :nerd_face: dus dat begint te tellen _005 heb een oude 1100 rt gekocht en hoop hiermee nog wat te bollen voor de zeg maar ook in de iets mindere zonnige dagen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Momenteel komen de harley en buell alleen buiten met mooi weer en daar wil ik dus verandering in brengen want het leven is te kort en de zomers ook :grinning:
Heb die boxer motoren altijd wel interessant gevonden en dus nu eentje gekocht, en hoop via dit forum dus wat meer kennis op te doen over de boxer rt aangezien ik alle onderhoud zelf of toch zoveel mogelijk zelf doe bij mijn motoren
Leesvoer in ieder geval genoeg :relieved:

Welkom Eric!
Mooie verzameling motoren zo. En een mooie Buell die zie je niet veel.
Groeten, Hans

Hi Eric,

Welkom bij ons mooie RT-forum en veel plezier met je tourbuffel.

Dag Eric, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT -je andere motoren ook natuurlijk- en het forum.

Hoi Eric…heet zelf ook Eric en belg _004 heb ook laatst een r1100rt aangeschaft voor minder mooie dagen
laat mijn HD ook liever op stal in de winter
maar moet wel zeggen dat de RT me heel erg meevalt een heel aangename motor en je zit er ook echt uit de wind mee
grtEric

icon_welcome Eric en veel plezier hier en op je -1100- _004

-groet-

Eilert

Welkom land en streek genoot , veel plezier met de motoren en ook hier op het forum . Groeten ludo v e

hier van het zelfde nu niet dat ik alleen met regen met de RT ga rijden , maar met zon kuip en windscherm kan je ook op minder zonnige dagen ervan genieten
heb vandaag de eerste 60 km gedaan en moet ook zeggen dat toch wel zalig rijd zonder apehanger en MET scherm en kuip deze keer :smiley:
zelfs eigenlijk nog niet kou gehad alleen wat koude vingers, het is een zware motor dat had ik wel onderschat maar eenmaal als je aan rijden bent stuurt hij zeer soepel
de RT is 22 jaar oud(BJ 2000) op eerste zicht geen mankementen en draait en loopt zeer soepel en mooi, remmen doen het uitstekend alhoewel de voorrem miss wat sponzig aanvoelt kan ook in boekje niet terugvinden wanneer de remvloeistof vervangen is , ga het nu niet meteen vervangen maar dat zal een van de eerste onderhoudstaken worden , en hopelijk heb ik er verder wat geluk mee want ja hij is toch al 22 jaar oud