Na reeds een hele tijd jullie forum te hebben bezocht en gelezen, incognito, nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken, en een account aangemaakt.
Na een pauze van een aantal jaar, wil ik weer gaan rijden, en heb mijn keuze gemaak, ik wil graag een goede R 1150 RT hebben, bouwjaar ben ik nog niet uit. Wat ik wel weet is, dat hij niet meer dan 50.000 km heeft gereden, en volledig onderhoud historie aanwezig moet zijn.
Heb op mijn 18de mijn rijbewijs gehaald, ben nu 62, en mijn eerste motor gekocht. Een oude 1 pitter, Maico 500 CC legermotor in krat. Na een complete motorrevisie, vooral keringen en pakkingen vervangen, heb ik hier mijn eerste plezier ritjes mee gereden. Daarna nog een oude Indian, Honda Black Bomber, Honda F2 Super Sport, HD Street Glide, en dan straks een 1150 RT.
Reden van aanmelden, ik hoop veel van jullie te kunnen leren, en mooie ervaringen uit te kunnen wisselen,
Van harte welkom op ons mooie . Veel leuker natuurlijk om je aan te melden en kennis en ervaringen uit te wisselen!
Je hebt wel een gemêleerd aantal motoren gehad. Helemaal TOP natuurlijk dat je nu van plan bent om een aan te schaffen. En ja, de onderhoudshistorie is daarbij een belangrijk punt van aandacht.
Stel vooral je vragen in de daarvoor ingerichte topics en deel ook gerust je ervaringen. We leren hier van elkaar!
Succes met je zoektocht naar een mooie RT en laat vooral weten welke het straks geworden is!
Groetjes uit Enschede!
Ga liever voor de twinspark 1150… en eerlijk gezegd als de onderhoud dik in orde is, kan een hogere km-staan ook. Alleen let op vanaf 100-140.000kms, dan krijg je kans dat de koppeling moet vervangen worden en dat is een duur klus. (ook shokbrekers bij die km-staan)