http://www.112meerlanden.nl/2016/05/19/hoofddorp-motorrijder-gewond-bij-ongeval-op-het-polarisavenue/ vanuit het SpaarneZiekenhuis
Met reflectie kleding en helm , wel blij dat ik goede kleding aan had,.
Balen dit. Nooit leuk om zo de media te halen! Hoop dat je er snel weer bovenop bent
Dat is balen zeg, ik hoop dat je verwondingen niet ernstig zijn en dat je snel weer gezond op de been bent.
Veel sterkste toegewenst
Rinus
Hopelijk ben je snel weer beter Singha.
Beterschap
Gelukkig kun je dit al weer posten. Lijkt mij een positieve stap richting het weer opstappen. Ik wens je een voorspoedig herstel.
Balen hoor… sterkte!
Sterkte,
Je hebt een flinke schuiver gemaakt, je kleppendeksel is totaal weggeslagen.
Sterkte en beterschap!
Whoow…de angst van iedere motorrijder. Sterke en snel weer opstappen als dat weer kan. -top-
Ook ik sluit mij aan in de rij van steunbetuigingen . . . van harte beterschap! Gelukkig kan je jouw verhaal hier nog posten. Je motor is te vervangen, jij niet!
Sterkte man!
Eilert
Sterkte!
Allereerst met je gezondheid en vervolgens met het herstel van je motor!
Groet Bart
Beste schuiver man, idd kleppendeksel links helemaal weg. Koffers afgebroken en de nodige kunststofdelen flink beschadigd. Neigt naar een Total loss ongeval.
Beterschap (de spierpijn houdt vaak het langst aan)
Da’s mooi kl*te!
Kan me voorstellen hoe je je moet voelen, lijkt precies op het gevalletje wat ik 3 jaar geleden in België meemaakte, total-loss…
Beterschap en succes met de verzekering!
Van een mede revaliderende gebruiker (je zit nog net mijn sokken op die foto): ook mijn medeleven en beterschap gewenst! Het vervelende is ook die hele nasleep die daar bij komt kijken en je er bij “cadeau” krijgt, schade verhalen op de tegenpartij, wordt de motor natuurlijk getaxeerd, wat gaan ze doen? Gaan ze hem “economisch total loss” verklaren? Krijg je dagwaarde uitgekeerd, moet je toch op zoek naar een ander. Dubben-bubben-dubben, misschien toch maar het overblijfsel voor weinig van de verzekeringmij terugkopen en op laten knappen, etc, etc. Of dan toch maar proberen het positieve er van in te gaan zien en op zoek naar een goede tweedehandsie (meteen een klappie jonger). Gedoe waar je ook niet op zit te wachten lijkt me.
Enig idee wanneer je zelf weer fysiek in staat bent om te gaan sturen?
Het blijft altijd weer schrikken dit soort berichten! Allereerst natuurlijk van harte beterschap toegewenst! Veel sterkte met het herstel en natuurlijk ook met de afwikkeling.
Bert M
Hoi Singha,
Allereerst veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst. Ik hoop dat de fysieke schade beperkt blijkt en dat de zin in motorrijden er niet minder van wordt!
Goed dat we dit met elkaar delen. Het laat bij elk verhaal weer zien hoe kwetsbaar je bent en dat je nergens écht op kunt vertrouwen. Zelfs niet je fluoriserende gele kleding en helm. Ik voel me daardoor, net als de andere forumlezers, weer dubbel gewaarschuwd.
Michael
Sterkte en beterschap
Groet Har
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beste Singha en ook Jeroen1969
Heel veel sterkte en spoedige beterschap gewenst.
Jullie hebben een PB ontvangen . . .
Balen, veel sterkte en beterschap.
Hoe is het met je?
Sterkte en ik hoop dat het beter met je gaat
Groeten Andre