Aloha mede-RT’ers,
Sinds zondag hebben we er een BMW R1200RT bij in de garage. Het is een exemplaar uit 2011 (DOHC én zonder tanklint). Aangenaam mijn naam is Stephan. Ik ben 51 jaar en samen met mijn vrouw Claudia wonen we in het mooie dorpje Goirle (Brabant). De BMW is inmiddels onze 20e motor in 34 jaar tijd. Ik ben werkzaam als persoonlijk begeleider complexe zorg en ik geef training in het LACCS-programma bij Amarant.
Naast motorrijden hebben we ook nog een compleet gerestaureerde Volkswagen Kever uit 1970. Een leuk feitje is dat we nu dus twee voertuigen met een 1200cc boxermotor in de garage hebben staan.
Daarnaast hebben we ook nog een Kawasaki Versys 1000 uit 2019, maar op de snelweg zit mijn vrouw vol in de wind op deze motor en is deze voor ons minder geschikt als reismotor. Vandaar de aankoop van de BMW. Dit met de bedoeling om volgend jaar weer met een groep vrienden naar Oostenrijk, Italië en Slovenië te gaan.
Maar nu eerst de BMW maar eens goed leren kennen. Dus ik zal veel gebruik maken van de technische kennis op dit forum. Ik wil de BMW voor volgend seizoen goed nakijken en in orde maken.