Navigator 6 stuk

In december heb geschreven dat er veel problemen had met navigator 6 eerste toestel ging iets langer mee dan 24 maanden het 2e toestel is 7 keer vervangen Kohl Motorrad in Heinsberg wilde geen vergoeding geven het vertrouwen was helemaal weg het was steeds GHOSTING van het scherm wat de problemen veroorzaakte
mijn rechsbijstand de (ARAG)na verschillende brieven met de advocaat van Kohl overeenstemming dat het tweede toestel volledig word terugbetaald
nog bedankt voor de tip dat een product langer mee moet gaan dan de garantie

Mooi dat je het alsnog geregeld gekregen hebt. Garantie is niet altijd garantie dat je krijgt wat je toekomt. soms moet je daar wel erg ver voor gaan.

Helemaal mee eens. Garantie klinkt geruststellend, maar is niet voor alle bedrijven hetzelfde begrip (met ook allerlei uitsluitingen en bepalingen). En zelfs al ligt “iets” klip en klaar dan nog het het geen garantie dat een bedrijf voor een product of dienst garantie geeft.

Ik heb dat (even off topic) ooit meegemaakt met een gloednieuwe topkoffer van mijn RT waarbij het kunststof binnen een jaar geërodeerd was. En nee, ik gebruikte deze niet als benzine tank. Gewoon door in contact te komen met zuurstof en dus lucht. Ik heb de koffer bij een niet nader te benoemen BMW dealer na enkele keren reclameren gewoon achter gelaten op de toonbank en een nieuwe geeist. Ze gingen overstag. Ik heb het uiteindelijk voor de spreekwoordelijke helsdeuren weggehaald. Daar kom je dus nooit meer.