Goeden dag,
Ik heb een OBD interface en bijbehorende Motoscan app met de Ultimate licentie.
Deze zit gekoppeld aan mijn Google account.
Nu heb ik al een tijdje een nieuwe telefoon en daar weer de Motoscan app op geïnstalleerd.
Nu zou automatisch de zelfde Ultimate licentie op de nieuwe telefoon gesynchroniseerd moeten worden.
Dat is tot op heden niet gelukt. De app blijft op de gratis Lite versie staan.
Intensief email verkeer met de app ontwikkelaar/verkoper heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Heeft iemand deze app en ook ervaring met het opnieuw installeren ?
Bij voorbaat dank,
Winfred
Ik heb het even geprobeerd op twee toestellen. De eerste gaf ook ‘lite’ aan, en bij de licenties stond dat de ‘ultimate’ was aangeschaft. Na het verifiëren van mijn Google account werd ‘ultimate’ de versie van de app.
Op het andere toestel stond een ander Google account. Onder dit account heb ik Motoscan geïnstalleerd. Na het toevoegen en verifiëren van het juiste Google account (en verwijderen van de verkeerde) werd ook dit een ‘ultimate’ versie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groet, Dick
Hallo Dick,
Bedankt voor de reactie.
Het is ondertussen gelukt, probleem lag ergens anders en had te maken met betalingsprofielen.
Ik heb nu weer de Ultimate versie op mijn telefoon
Met vriendelijke groet,
Winfred.