Naar de Motorbeurs ga ik meestal met de trein.
Bij spoordeelwinkel koop je een treinkaartje inclusief het toegangsbewijs voor de Motorbeurs voor € 30,-.
Voor mij betekent dit, dat ik het toegangsbewijs uitspaar, omdat de heen en terug reis met de trein al € 30,- kost.
Omdat ik in Utrecht woon zijn de bus en fiets (die zonder motor ) het handigste.
Vorig jaar niet geweest, maar ik ga dit jaar wel: heb in ieder geval nieuwe laarzen nodig en hoop op een leuke beursaanbieding van Daytona’s.
Broodje happen samen zou wel leuk zijn maar op een beurs kijk je toch graag naar de dingen je zelf leuk vindt en dat is voor iedereen weer anders. Ik ga altijd met vaste motormaat en dan hebben we een dag nodig om alles te zien wat we allebei leuk vinden, een derde of meer erbij maakt die tijd alleen maar langer.
Dus mijn antwoord op jouw vraag is: Niet dat ik weet en ik heb er ook geen behoefte aan :mrgreen:
Zo, het zit er weer op. Mooie dingen gezien. Niets gekocht op een hapje en drankje na.
Geen forumleden tegen gekomen.
Had eigenlijk wel een RT optocht richting beurs verwacht.
Het staat je geheel vrij om die optocht volgend jaar te organiseren, Doov650. Krijg je van ons een pet, zodat de andere forumleden je kunnen herkennen.
Zo vandaag de Beurs gedaan en een keer of vier terug gegaan naar de Triumph Tiger Explorer 2016, wat een mooi machientje, ik begin zachtjes ‘om’ te gaan na 38 jaar BMW …
Verder nog een vers gekochte bak koffie meteen omgegooid over de vloer, zomerhandschoenen, zachte bekken voor bankschroef gekocht en tot slot nog wat info over hotelletjes voor het Pinksterweekend.
Van die Explorer werd ik ook erg hebberig. Maat van mij heeft er 1 en is er heel content mee. Model 2016 voegt daar nog nog heul veul handige electronica aan toe en een kofferset die esthetisch op veel hoger plan zit.
Het was idd weer een gezellige beurs. Ik ben vrijdag even geweest. Ook nix gekocht, maar wel verlekkert naar een K1300r staan kijken. Trouwens, de BMW R1200rs is anders ook wel een fraaie machine …