Montage gopro

Heb gewoon zelf een beugel gemaakt ala Levergard systeem , weer 80 euries bespaard
montagevoet vast geschroefd, zit erg stabiel , komende 2 week word er volop getest in de Dolomieten Big RT Smile

keurig stukje huisvlijt Bert!
fijne (veilige) vakantie gewenst!

Dat kon wel eens werken Bert _004 :smiley:
Veel plezier gewenst

gr. Joop

Hoi Bert.

Het is een mooie positie voor de camera. Het enige wat ik me afvraag is: De hoek veranderd als je je scherm omhoog of omlaag zet. is het ban niet zo dat je teveel weg of net teveel lucht in beeld krijgt na verstellen van je windscherm?.
Zelf ben ik nogal ervan gecharmeerd ervan als ik op het filmpje nog net een heel erg klein stukje motor zie. Maar dat neemt niet weg dat je jouw home made oplossing mooi vind! _004

We horen graag je ervaringen.
Gr. Luc