Mijn tweede RT

IMG_0450 - klein.jpg
Mijn 2007-exemplaar was nog niet echt “op” natuurlijk, maar de financiën stonden vervanging toe door een jonger exemplaar. Bij deze dus: hij is uit 2010 en komt van BMW-dealer Motorplaza in Heerenveen. De vorige eigenaar had duidelijk meer geld dan tijd, met als gevolg een heel lage km-stand. Dat vond ik niet zo erg Big RT Smile .
De motor is niet helemaal smetteloos, met name op de koffers zitten wat beschadigingen. En er heeft een sleutelbos aan de contactsleutel gezeten, want de kroonplaat is ook voorzien van krassen. Eens kijken wat ik daaraan kan doen.
De motor heeft alle opties behalve een radio - en die hoef ik toch niet. Een optie is vast ook het (voor en achter verwarmde) comfortzadel. Hm, ik vond het originele zadel van mijn vorige RT echt helemaal prima had liever een “gewoon” origineel exemplaar gehad, dus als er iemand een hele goede heeft (met verwarming voor, anders zit de knop voor niks op mijn stuur) en wil ruilen…
Ik hoop op veel mooie km’s met de nieuwe aanwinst. Als het weer nou nog een beetje meewerkt…
[groet]

Gefeliciteerd met jouw mooie, vernieuwde -1200- Arjan! _004

Gewoon mee rijden hoor, de RT geeft je het nodige aan comfort! Big RT Smile

[groet] Eilert

Thanks Eilert, ik ga ervan genieten!

_004 Big RT Smile

Mooie motor
Groet Har

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooi ding hoor, vooral die kleur maakt hem af

Thanks - vooral met de zon erop komt de kleur mooi uit 8)_

Mooie fiets…lijkt als 2 druppels water op de mijne Big RT Smile