Ja ook ik heb dit jaar wat euro’s over kunnen houden (nou ja 2 jaar) door niet op vakantie te gaan en de belastingcenten niet uit te geven. Het resultaat is: een nieuwere R1200RT! Op de foto staan ze gebroederlijk naast elkaar, de zilveren 1200 uit 2009 met 170000 km op de klok en de ebony metallic uit 2015 met 37000 km op de klok. Kortom een hele vooruitgang, nu nog sparen voor leuke/ nuttige aanvullingen zoals zadel, verstralers, stuurverhogers, voetsteunverlagers en …
Prachtige RT LC in de mooiste kleur. Staat heel chique met deze kleur erop.
Ter info:
Voetsteun verlagers van het vorige model kun je zo overzetten op de LC. Past één op één!
Eventueel heb ik nog een OEM ruit (de grootste) met een (Puig) spoilertje erop. Ik heb er vele ruiten op gehad maar deze beviel mij het beste. Laat maar weten of je belangstelling hebt. Overigens heb ik nog wel wat meer spullen voor deze motor liggen.
@bert111bel, de motor komt bij Broekhuis Oost, dealer voor BMW, Mini en BMW motoren. @Ciske, zou je mij een PB willen sturen met wat je nog hebt liggen en de prijzen erbij graag? Niet dat ik haast heb om de portemonne nog verder op de kop te zetten, maar je weet nooit. @Eilert, en dan staat de R1100RT nog steeds te verstoffen in de garagebox. Zonde maar Marktplaats is dramatisch: wel interesse maar doorpakken ho maar. @Baird, daar word al aan gewerkt, de offerte is binnen. Morgen na het (als er tijd over is) maar even langs rijden. Want dit is een slechte kleuren combinatie, was het deksel zwart geweest …
Om het plaatje compleet te maken nog een foto nu de topkoffer ook in kleur gespoten is. En er zit een groter scherm op, met dank aan forumlid Ciske, het scherm bevalt goed en komt niet terug.