Lekker weekend weg

Eindigd voortijdig in mineur. Koppeling stang gebroken. Is beweegbaar in het blok. Gestrand binnen 300 meter.
Sleper is onderweg. Snif

Ik voel met je mee. Misschien een snelle reparatie en dan toch nog . . .

Wat treurig voor je Frank, vandaag beter geen staatslot kopen. Is weggegooid geld.

Wat dat betreft heb je na je gefrituurde accu en nu het gebroken koppelingshendel meer plezier van een ‘Dullville’.
BMW is een prima rijdende motor, maar er gaat wel eens wat kapot en de reparaties - mits niet zelf uitgevoerd - mogen er zijn.

Ik was onlangs nog bij je buurman, Snoek motoren om een prachtige VFR 750 uit te proberen voor naast de RT. Motor rijdt fantastisch, ook dit als nieuw uitziende exemplaar bij de proefrit, en kost me bovendien de kop niet. Kon er helaas nauwelijks iets langer op zitten vanwege de zitpositie. Met spijt over m’n beperkte lijf en leden laten staan. Aan dat merk gaat - behoudens de spanningsregelaar - zelden wat stuk.

Veel sterkte, hopelijk valt de factuur mee en komen er nog een paar mooie dagen om te rijden, voordat er weer pekel op het wegdek ligt.

Pfhew Guys. Aangekomen in hoge hexel. De man van de anwb draaide het boutje aan. Hahaha hij was echt mijn held. Bij het bewegen van het geheel bleef het boutje stoïcijns op zijn plek waardoor ik aan een breuk dacht en ging treuren in een hoekje. Het weekend kan beginnen !

Goed om te horen. Helaas net te laat voor alsnog een staatslot!

Heel veel plezier gewenst!

Dus toch een vooruit ziende blik!
Geniet er van en hou het rubber onder. Veel plezier.