Lamp afgesteld op de juiste hoogte (R1200RT 2005)

Ik heb vanavond de nieuwe lichtunit afgesteld, na montage kreeg ik hem (volgens mijzelf) niet goed asymetrisch en op de juiste hoogte.
Daarna contact gehad met een motorzaak waar ze deze nog iets bijgesteld hebben, helaas scheen de lamp hierna (gemeten op 10 meter afstand) ongeveer 10 cm. boven de grond.
Heb wederom plakband om de muur gemaakt op 1 meter hoogte en eronder een stuk op 0,85 cm, daarna weer afgesteld op hoogte (op een afstand van 10 meter van de muur).
Ik ga er nu vanuit dat hij op hoogte wel goed staat, misschien nog iets meer naar rechts richten ??.
IMG_20220906_202609005_MP.jpg
IMG_20220906_202602684_HDR.jpg

Volgens mij hoort hij links vlak te zijn en mag hij rechts van het midden schuin omhoog lopen?

Een uit Engeland gehaalde koplamp?

Nee, gekocht in Nederland met E-keur.

Dat dacht ik zelf ook, in het midden meer naar rechts omhoog i.p.v… aan de linkerkant. Nog maar eens afstellen.

Beste

Om t beter te zien, wegdraaien iets meer naar rechts, niet id hoek schijnen.
Het lijkt echt precies tegengesteld, zit de lamp zelf wel 100 % correct id unit? Als dit n Nl uitvoering is klopt er iets niet.
-groet-
Tom

Is een engelse koplamp.

Het E-keurmerk geeft alleen aan dat de lamp in Europa (daar hoort het VK nog steeds bij) gekeurd is; het geeft niet aan of een lamp voor een bepaalde weghelft bedoeld is (daar zijn die pijlen voor). :bulb:

omruilen dus