Kroonplaat embleem

Ik zag in een oud draadje (2009) dat er kroonplaat emblemen werden aangeboden. Ik heb zelf ook zo’n zwarte afdekdop en zou deze graag ook willen opleuken met een logo van BMW. Iemand nog enig idee waar deze nog te koop zijn?

In september 2018 heb ik deze besteld bij dit adres: https://www.classicbmwparts.nl

Het BMW logo past perfect op de zwarte dop van de kroonplaat.

(Ooit kon je deze in ons forumwinkeltje bestellen . . . )

Bij tante Ali enkele jaren terug voor een prikkie deze gekocht: aluminium met kleefrug. Blijft een héél klein randje zwart zichtbaar. Ze staan een beetje bol, dus voor een volledige hechting even die rubberen dop er af gehaald en van onderen aangedrukt

De bovenste versie van je foto, beetje bol en 2 mm zwarte rand zichtbaar, heb ik door mij aangegeven link voor een paar euro’s gekocht (ik heb er 3 van besteld). Ik heb het logo bol gehouden omdat ik dit mooi vind en heb er in het midden dubbelzijdige tape onder gezet. :wink:

Heb ook iets te pakken wat bol staat via MP. Heb jij deze over het rubber heen geplakt met dubbelzijdig tape?

Yep. En dan in het midden als een vierkantje. Voordeel is dat deze ook daar plakt. De randen uiteraard niet.

Dank je, ga het uitproberen

Zo werd het toentertijd idd. aangegeven in een draadje hier op het Forum; blijkbaar liet het embleem bij flinke opwarming (door de zon?) los. Daar heb ik tot op heden nog geen problemen mee ondervonden zoals ik het heb bevestigd. Maar… daarom had ik ook enkele setjes besteld…voor het geval dat… :smiley: :smiley:
Maar ook een paar verschillende uitvoeringen om in het echie te kunnen bekijken welke ik het mooiste vond…ach, voor die paar euries :O

Ben ook benieuwd of het blijft zitten. Ik laat wel even weten hoe het afloopt :smiley:

Helemaal goed. :wink: Je kunt er eventueel ook nog een dot lijmkit onder doen. Werkt ook. :bulb:

Ook zo, ik zal een foto posten

Dubbelzijdig gaasplakband geworden
85E49BBC-CECB-4781-8CED-CDF51EE8A831.jpeg

Netjes _004

Daar fleurt dat (lelijke) doffe zwart van op, nietwaar? :smiley:

Dat doet het zeker!