Ik dacht het al ergens gezien te hebben, maar vind het nu zo even niet.(sorry) Mijn schakel pedaal staat heel kort op mijn voetsteun, kon ik deze nu zomaar zonder risico verstellen voor meer ruimte? Zoals ik heb kunnen zien is dit niet mogelijk.
Wunderlich heeft daar een oplossing voor. Zo kan je kiezen om de voetsteun naar achter te verplaatsen. En als je verder draait naar onder, naar voren en naar boven.
Zoek op Varioscharnier en Varioadapter. Ze zijn er in 23, 30 en 50 mm. Dus voor iedere situatie een aanpassing naar wens.
Dank je wel voor dit antwoord.
Ik heb niet echt ruzie met het schakelpedaal, maar mijn laars past er toch niet echt lekker onder. Dat ging op de Pan toch echt een stuk gemakkelijker. Het schakelpedaal staat al in de hoogste stand.
[/quote]
Dank je wel voor dit antwoord.
Ik heb niet echt ruzie met het schakelpedaal, maar mijn laars past er toch niet echt lekker onder. Dat ging op de Pan toch echt een stuk gemakkelijker. Het schakelpedaal staat al in de hoogste stand.
[/quote]
Ik had dus precies hetzelfde probleem. Met de Pan ging dit inderdaad prima.
Zo klopt het precies.
Zoals je uit mijn nickname al kan aflezen ben/was ik een Panrijder. Op de Pan geen enkele moeite om de laars onder het schakelpookje te krijgen. Op de RT was dat, en is dat nog steeds eigenlijk een beetje een dingetje. Dat setje om de boel wat te verlagen, zou voor mij zomaar de ultieme oplossing kunnen zijn. De prijs valt ook nog mee.
Zeker de moeite waard om voor deze centen een gokje te wagen. Het zou zomaar de oplossing kunnen zijn. Als ik weer thuis ben maar eens een bestelling de deur uit doen.
AHA, beide afkomstig van een Pan. Dan is dit bijna een Honda hoekje geworden, ik kom van een Deauville af. Overigens was op de NT650V uit 1999 de hoogte van de pook af te stellen middels een draadstangetje dat in- of uitgedraaid kon worden.
Heb je al gekeken of er een vertanding zit op de schakelas? Daarmee kun je dan het schakelpedaal in hoogte verstellen.
Ik heb de Wunderlich voetsteunverlagers gehad op mijn vorige Rt. Het is opvallend hoe een klein verschil in hoogte van de pedalen veel uit maakt in de zitpositie. Houd er wel rekening mee dat de Wunderlich voetsteunen ter hoogte van je enkel iets meer naar buiten staan. Ik vond dat niet prettig.
Daarnaast gaat het verlagen van de pedalen ten koste van je grondspeling in bochten, cq. je komt sneller met het pedaal en je voeten aan de grond. Bij de watergekoelde Rt vond ik dat zonde, en daarom heb ik ze nu niet meer.