KERST- EN NIEUWJAARSWENSEN

Beste RT-rijders en -liefhebbers,

Het jaar loopt alweer op zijn einde, en we willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal fijne kerstdagen toe te wensen. :christmas_tree::sparkles:

Moge 2025 een jaar worden vol gezondheid, geluk en natuurlijk veel prachtige motorkilometers op onze geliefde BMW RT’s. Laten we blijven genieten van de vrijheid, het avontuur en het gezelschap dat onze passie met zich meebrengt.

Hele fijne feestdagen en een motorrijk nieuw jaar gewenst!

Met feestelijke forumgroet,

Patrick & Mathilde

Patrick en Mathilde, Jullie ook een jaar worden vol gezondheid vanuit de Betuwe !.

Het jaar zit er inderdaad bijna weer op; wat gaat de tijd toch snel. :O

Ik wens eenieder een geweldig 2025.
Dat het maar veel prachtig rijweer en veel mooie kilometers mag hebben! _004

_oo_

Prettige eindejaarsfeesten aan iedereen van goede wil.

Beste Patrick & Mathilde.
Wij wensen jullie fijne feestdagen en voor 2025 veel voorspoed met de doorstart van het forum.

Jos en Jenny

Vanuit Groningen wens ik alle forumleden en Patrick en Mathilde in het bijzonder hele fijne kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2025.
May the RT Forum be with us.

Goeiemorgen.
Ook de beste wensen voor 2025.
Gr…Kees.

Alvast iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2025 toegewenst.
Feestdagen-2025.jpg

Fijne kerstdagen en een fantastisch forum- en motorrijk 2025 toegewenst _004

foto.1.jpg

Aan iedereen
Een zalig kerstfeest en een gelukkig en gezond nieuwjaar
en vooral veel veilige kilometers voor alle forumleden
Dank voor het verder zetten van het forum _004 _005 -kwijling-

Voor een ieder die dit forum mogelijk maakt (beheerders en gebruikers) goede feestdagen en het allerbest voor 2025. Veel plezierige en vooral veilige kilometers voor zowel de plezierrijders als degenen die er ook beroepshalve mee rijden.
De kans dat jullie mij in 2025 in Nederland tegenkomen wordt klein, per 10 februari 2025 woon ik in Zweden, omgeving Växjö.

Groeten Ben1200RT-lc, eerder bekend als Ben1200RT (iets met digibeet en nieuwe inlog) uit Salland.

Ook vanuit het huidige GS-zadel de Beste Wensen en een gezond 2025 gewenst aan alle RT’ers !!

Iedereen een goede kerst en een heel fijn nieuwjaar gewenst. Dat 2025 een mooi motorjaar mag worden en ik hoop jullie dan weer te zien!

-groet- ,
Arjan W

Eenieder een heel mooie Kerstmis gewenst! _004

470212819_2843616059145917_5032991041567544961_n.jpg

Kimik-kapster1jaarnieuws-1-768x264.png

WhatsApp Image 2024-12-23 at 19.14.14.jpeg
Fijne feestdagen en een voorspoedig 2025

Christmas card 2024.jpg
Ook vanuit het verre oosten fijne feestdagen en een goed uiteinde

Aan allen een positief en gezond 2025 (zonder kleurig plaatje)