Kerst- en nieuwjaarsgroet 2016

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en voor 2016 een mooi RT-forum jaar en veilige kilometers toe! Big RT Smile

[groet] ook van mijn zoon Gerrit, Eilert

Ook ik wens alle forumleden fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en een heel goed 2016.

[groet]

JoJo

(Tapatalk op iPhone, dus geen emoticons _001 )

+1.

Merry Everything and Happy Always.

Maak er wat moois van!
winter’s R1200GS.jpg

Vanuit een Zonnig Zeeland wensen wij eenieder prachtige Kerstdagen en een gloedvol 2016 toe!

Wij wensen iedereen prettige Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2016 toe vanuit Frankrijk

[groet] Dominique, Anton en Fred.

Voor alle forumleden, hele fijne kerstdagen, alle goeds voor 2016 en een fantastisch motorjaar.

Voor iedereen:

Voor iedereen van dit fantastische Forum.

Groet,

Han

Ik wens iedereen het dubbele toe van wat jullie mij toewensen.

Geen eigen werk, maar wel toepasselijk:
linkje

Iedereen het allerbeste en tot volgend jaar !

Beste forumleden,
Ik en mijn gezin wensen alle bikers en hun families fantastische feestdagen toe en wens voor ons allemaal een prachtig motor jaar 2016 en vele veilige kilometers
-1100- [groet]
Big RT Smile The one and only Brompi Big RT Smile

Ook van deze kant fijne feestdagen en goed en gezond 2016 _004

Voor alle forumleden, hele fijne kerstdagen, alle goeds voor 2016 en een fantastisch motorjaar.

Gr. Leo

Voor iedereen.
Fijne feestdagen en laten wij proosten op 2016,het goede leven en onze slechte gewoontes :$ :smiley:
Dat het u allen goed mag gaan en , heel belangrijk, respect voor de mening van een ander ook als dat uw mening niet is :open_mouth:
Ik wens u dan ook het tienvoudige toe van wat u mij toewenst en voor de rest zie regel 1 van mijn onderschrift :wink:

Greetz Matilda

Wens iedereen langs deze weg hele prettige Kerstdagen en vooral een gezond 2016 toe.
Dat alle wensen mogen uitkomen (veel mooie ritjes , veel geluk, veel geld verdienen) :prut

Ik zeg alvast proost op 2016.

Beste forumvrienden, ook van mijn kant fijne feestdagen en een gelukkig 2016 gewenst. Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile

Iedereen een hele fijn kerst gewenst!

Voor alle motorvrienden een zalig kerstfeest en een mooi en voorspoedig motorjaar gewenst.

Zadkine

En ook ik wens u allen een heerlijk,gezellig,zalig,smakelijk en groene kerstmis toe
En voor iedereen een geweldig goede, voorspoedige, gezonde en vele veilige en lekkere motor rij dagen in 2016 _004

Ook wens ik dat we dit geweldig leuke, leerzame en informatieve RT-forum nog jaren lang kunnen blijven bezoeken
dat doen we toch mooi maar met z’n allen

Dus "HET RT-forum VOOR ALLEN EN ALLEN MAKEN HET RT-forum

[groet] sacuL.

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat iedereen veel veilige kilometers mag maken.