Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en voor 2016 een mooi jaar en veilige kilometers toe!
ook van mijn zoon Gerrit, Eilert
Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en voor 2016 een mooi jaar en veilige kilometers toe!
ook van mijn zoon Gerrit, Eilert
Ook ik wens alle forumleden fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en een heel goed 2016.
JoJo
(Tapatalk op iPhone, dus geen emoticons )
+1.
Merry Everything and Happy Always.
Maak er wat moois van!
winter’s R1200GS.jpg
Vanuit een Zonnig Zeeland wensen wij eenieder prachtige Kerstdagen en een gloedvol 2016 toe!
Wij wensen iedereen prettige Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2016 toe vanuit Frankrijk
Dominique, Anton en Fred.
Voor alle forumleden, hele fijne kerstdagen, alle goeds voor 2016 en een fantastisch motorjaar.
Voor iedereen van dit fantastische Forum.
Groet,
Han
Ik wens iedereen het dubbele toe van wat jullie mij toewensen.
Geen eigen werk, maar wel toepasselijk:
linkje
Iedereen het allerbeste en tot volgend jaar !
Beste forumleden,
Ik en mijn gezin wensen alle bikers en hun families fantastische feestdagen toe en wens voor ons allemaal een prachtig motor jaar 2016 en vele veilige kilometers
The one and only Brompi
Ook van deze kant fijne feestdagen en goed en gezond 2016
Voor alle forumleden, hele fijne kerstdagen, alle goeds voor 2016 en een fantastisch motorjaar.
Gr. Leo
Voor iedereen.
Fijne feestdagen en laten wij proosten op 2016,het goede leven en onze slechte gewoontes
Dat het u allen goed mag gaan en , heel belangrijk, respect voor de mening van een ander ook als dat uw mening niet is
Ik wens u dan ook het tienvoudige toe van wat u mij toewenst en voor de rest zie regel 1 van mijn onderschrift
Greetz Matilda
Wens iedereen langs deze weg hele prettige Kerstdagen en vooral een gezond 2016 toe.
Dat alle wensen mogen uitkomen (veel mooie ritjes , veel geluk, veel geld verdienen) :prut
Ik zeg alvast proost op 2016.
Beste forumvrienden, ook van mijn kant fijne feestdagen en een gelukkig 2016 gewenst.
Iedereen een hele fijn kerst gewenst!
Voor alle motorvrienden een zalig kerstfeest en een mooi en voorspoedig motorjaar gewenst.
Zadkine
En ook ik wens u allen een heerlijk,gezellig,zalig,smakelijk en groene kerstmis toe
En voor iedereen een geweldig goede, voorspoedige, gezonde en vele veilige en lekkere motor rij dagen in 2016
Ook wens ik dat we dit geweldig leuke, leerzame en informatieve nog jaren lang kunnen blijven bezoeken
dat doen we toch mooi maar met z’n allen
Dus "HET VOOR ALLEN EN ALLEN MAKEN HET
sacuL.
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat iedereen veel veilige kilometers mag maken.