Keffie

Hallo,

Sinds kort ben ik eigenaar van een R1200RT uit 2005 met een behoorlijke ervaring.
Ik kom van een Honda Deauville 650 af en de CC’s bijna verdubbeld. PK’s ook bijna.

Eerste KM waren even wennen maar de lach werd steeds groter. Heb wel even aan afspraak staan bij BMW voor de tanklint.
Mag nu gokken hoe ver ik kan rijden. ((. Zodra dit er inzit heb ik echt een fanatische R1200RT. Hij heeft veel liefde gekregen van de vorige eigenaar en dat is te zien. Hij kan zo de showroom in. )) Helaas zijn de ritten in de showroom te klein dus verlang ik naar de lange ritten wat de BMW gewend is.

Zal met plezier de Tips en ervaringen lezen in het forum.

Iedereen veel veilige en zeker mooie KM.

Groet, Keffie.

Hallo Keffie,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

Je hebt groot gelijk dat je het tanklint laat repareren. Op het forum is er veel over geschreven. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je het wel tegen.

Veel plezier met je -1200- en hier op het forum _004

-groet-

Eilert

Welkom hier.
En lees eerst even https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?p=176578#p176578

Welkom.

Gokken hoever je kunt rijden is niet echt nodig. Zo rond de 400km gaan tanken. Wel even de dagteller resetten bij elke tankbeurt

Welkom bij de club, @Keffie! Big RT Smile

Veel fijne en mooie kilometers toegewenst met je -1200- _004

He Keffie, welkom op dit forum. Veel lees plezier.

Dag Keffie, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Dank voor het warm welkom.
Nog twee weken en lint gaat er in. Hij gaat naar de BMW dealer zelf. Neem aan dat ze rubbere ring meenemen dan. ?

Wil wel spoedig olie en filter vervangen. Zelf doen. ))) Zal forum even door graven voor een juist filter en olie soort.