Graag wil ik mij even voorstellen. Lijkt me wel zo netjes.
Ik ben John, gelukkig getrouwd, vader van 2 dochters en woonachtig in Apeldoorn.
Sinds kindse jaren al graag willen motorrijden, mede omdat mijn vader ook fervent motorrijder is.
Lange tijd het voor mij uitgeschoven, maar begin dit jaar lichtelijk door mijn vrouw gedwongen om mij aan te melden voor rijles. En een proefles smaakte naar meer. Nu inmiddels het rijbewijs binnen en sinds kort ook in het bezit van een BMW R850R uit 2001.
Mijn vader rijdt sinds jaar en dag ook BMW en dit trok mij ook wel. Heerlijke karakter heeft de fiets. Mijns inziens rijdt het beter dan de Yamaha MT07 les motor.
Ik hoop via dit forum meer kennis op te doen van en over de motor.
Van harte welkom op het BMW RT Forum! Wat leuk dat je je verhaal deelt en ons meeneemt in je motorrij-avontuur. Fantastisch om te horen dat je door de passie van je vader voor motoren uiteindelijk zelf de stap hebt gezet, en nu ook het rijbewijs op zak hebt! Het moet geweldig zijn om nu samen met je vader de weg op te kunnen met jullie BMW’s.
De BMW R850R is een prachtige keuze, zeker een motor met karakter en ideaal voor mooie tochten. En begrijpelijk dat je meteen het verschil voelt met de Yamaha MT07 – de R850R heeft die typische BMW-stabiliteit en rijervaring die zo geliefd is onder ons als BMW-liefhebbers.
We hopen dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe aanwinst en hier op het forum. Schroom niet om vragen te stellen, ritjes te plannen of ervaringen te delen. We kijken ernaar uit om je verhalen en avonturen te horen.
Veel veilige kilometers gewenst en nogmaals welkom!