Ik vroeg mij af of er een trucje is om het voorste gedeelte van het zadel vast te zetten en er mee te rijden ?
Ik wil mijn zadel laten bekleden en kan evt het voorste deel kopen en gebruiken tot het bekleden klaar is .
Even los van je vraag: kijk nog even bij je voorgaande posting over het zadel. Bij TL is het klaar terwijl u wacht. Ik heb deze toevoeging er zojuist ook bijgezet. Je mag na de aanpassing (ook na een periode) proefrijden en ze passen het kosteloos voor de tweede keer voor je aan.
Dat eerste klopt , maar ik wil ook graag een aangepaste en nieuwe bekleding bij TL !
Na contact met T L gaven zij aan dat ze daarvoor toch een paar dagen de tijd voor nodig hebben .
Vandaar mijn vraag over het rijden met alleen het voorste deel .
Het aanpassen van het schuim en terugplaatsen van de oude bekleding is idd op afspraak en binnen 1 a 2 uur klaar .
Maar een totaal nieuwe bekleding maken kost meer tijd en daar hebben ze 2 of meer dagen voor nodig ivm het drogen van de lijm en het in elkaar zetten.
Heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik mijn Bagster zadel bestelde. Had geen zin om de motor 6 weken te laten staan. Misschien even een oproep doen op de facebook-groep
Ondertussen proef gereden bij Bagster , ik twijfelde tussen Bagster en Tiger Leathers .
Maar zonder verplichting proefrijden is top .
Zadel 1 beviel niet ( te hoog en ik schoof naar voren net zo als het BMW zadel . Maar hij had er nog een en bij de 1e rotonde wist ik het al ! Deze was top ! Evengoed nog een stuk gereden en het zadel gekocht!
Het voordeel is dat je kan testen en meteen kopen !
Moest wel mijn oude zadel inleveren en die laat hij weer bekleden voor de volgende klant met BMW zit problemen !
Dank voor alle tips !
Ps: een heel leuke service zonder aankoop verplichtingen.
En redelijk grote winkel ook !