Dit topic heb ik ‘geleend’ van het BMW MC Vlaanderen forum en het is daar veruit het meest gelezen en beschreven onderwerpje… Ben benieuwd of het bij ons ook een beetje aanslaat . Mocht het ‘lenen’ van dit topic not done zijn, kunnen de MODs het uiteraard ook zo weer verwijderen…
Ik kwam vandaag tegen…
een rode R1100RT, 08.40 uur en die draaide vanaf de N279 komende uit de richting Schijndel de A50 op richting Nijmegen…
Waarom alleen de eerste 4 posities? Kun jij ergens een kenteken opvragen en daaruit een adres of naam herleiden dan?
Ik zie dat niet als een schending van privacy. Iedereen die op de weg achter mij rijdt kan mijn kenteken lezen/opschrijven en opzoeken.
Helemaal eens met die laatste opmerking. Bij vermelding van en volledig kenteken maak je via dit forum wel landelijk bekend waar betreffende op dag/datum/tijdstip was, hetgeen wel degelijks privacy-technische consequenties kan hebben. Ik heb er niets op tegen dat bepaalde personen weten dat ik op een bepaald moment ergens was, maar voor anderen kan dat weer erg bezwaarlijk zijn. Dus ben ik er voorstander van in elk geval niet het gehele kenteken te vermelden. Blijven nog voldoende leuke en vermeldenswaardige items over.
Vanuit het zonnige zuiden (op dit moment) een fijne en veilige motordag.
Overigens kwam ik gisteren (ochtend rond 8:00 uur tussen Amersfoort en Weesp A1) iemand voorbij op een kale boxer. Wist toen niet welk type het was.
Ik zag vandaag in showen die 1100rt de r850r van Paul Leliveld en volgens mij was het dezelfde type.
Als ze een BMW RT rijden, hebben ze goed gereedschap en tellen ze wat mij betreft wel mee
En er zitten hier een paar op het forum, dus wie weet was het een BMW RT Forum Friend in functie
zojuist rond de klok van 18.40 uur een blauwe 1100RT welke op een sleepwagen werd getakeld in de stroomdende regen.
Locatie: A1 Amsterdam richting Amersfoort aan het begin van Afrit 5 (Naarden west)