****i.m. Ruud Twigt | 3 juli 1958 - 21 oktober 2015
Op donderdag, 29 oktober 2015 van 15:00 tot 16:30 uur hebben we waardig afscheid genomen van forumlid Ruud Twigt, bekend onder de forumnaam 3deBMWmotor.
Het afscheid vond plaats in uitvaartcentrum Castricum.
Met een 9 forumleden hebben we Ruud een laatste saluut gebracht door met motoren voor de kist uit te rijden naar het crematorium Westerveld te Driehuis.
Deelnemers aan het gemotoriseerde saluut waren:
Baird - Hazeldonk - AGVerheij - Benji - Jos WRSM - HanTeRT - John Beemer - Viaantje - Beemer-Tycoons
Deze video is gemaakt tijdens de begeleiding door Han Temmink en Jos Wiersema en geplaatst met toestemming van de familie Twigt. https://www.youtube.com/watch?v=6HwDDqiu2kA
Zoals al eerder aangegeven, krijg ik het niet voor elkaar om bij deze laatste eer te zijn, helaas. Ik wil bij deze de familie en vrienden van Ruud condoleren en sterkte wensen met het verlies.
Ook ik wens de familie en alle mensen die Ruud in hun hart gesloten hebben veel sterkte bij het verlies van HUN Ruud.
Moge Ruud een wel verdiende rust zijn gegund
Hier wordt ik heel erg stil van, al helemaal omdat ik helaas er donderdag niet bij zijn omdat ik dit tijdtechnisch niet ga redden. Ik wens de familie heel veel sterkte met het verlies. Aan iedereen die donderdag aanwezig is; laat Ruud zijn laatste aardse rit de mooiste zijn.
Uiteraard om te beginnen ook mijn innige deelneming voor de familie en bekenden van Ruud.
Daarnaast is het ronduit hartverwarmend om te zien hoe er meegeleefd wordt vanuit dit forum en haar deelnemers. Hier blijkt uit hoe betrokken wij bij elkaar zijn en dat we ons ook écht gekend mogen voelen door deze gemeenschap.
Mijn zoon Gerrit en ik kunnen helaas niet aanwezig zijn om de familie en vrienden persoonlijk te condoleren met het verlies van Ruud. Wij zouden onze motorvriend Ruud de laatste eer willen geven door ons aan te sluiten bij de forumleden met het gemotoriseerde saluut.
Wij kunnen niet komen omdat op deze dag de uitvaart is van onze (over)grootmoeder.
Wij zijn in gedachten ook bij de uitvaart van Ruud en wensen een ieder die dag heel veel sterkte!
Ik kan niets beloven, anders dat ik mijn uiterste best zal doen om donderdag Ruud op zijn laatste tocht te begeleiden. Zijn gezicht, de verbazing en blijdschap bij hem en zijn familieleden toen wij op zijn feest in Castricum aanreden, is voor mij belangrijk om dit voor hem te doen. Hij maakt het niet mee, zijn familie zal troost putten uit de aanwezigheid van ons.
Hopelijk zal onze groep groter worden, dan nu aangemeld. Hoe meer zielen, hoe meer… troost.
Zoals het er nu uitziet ben ik aanwezig bij de laatste rit van Ruud. Verzamelen we als groep eerst op een andere locatie om vervolgens door te rijden naar Castricum?
Verzamelen lijkt me niet noodzakelijk, de een komt wat eerder en de ander later. We ontmoeten elkaar wel bij het uitvaartcentrum. Aldaar maar even overleggen met de familie hoe ze het willen hebben.
Vandaag lees ik in de Volkskrant dat Ruud Twigt is overleden.
Met schrik denk ik dat is toch niet onze Ruud? Als ik de naam van de werkgever die de advertentie heeft opgesteld lees weet ik het zeker.
Pluk de dag hoor ik Ruud nog zeggen toen hij mij vorig jaar vertelde over zijn vakantie naar Ierland die hij had gepland.
Niet uitstellen wat je wilt, gewoon doen, want morgen is het misschien te laat.
Voor zijn vakantievoorbereidingen ben ik nog bij Ruud thuis geweest en heb zijn fraaie constructie mogen bewonderen om zijn bike tegen de regen te beschermen.
Ik was benieuwd hoe zijn vakantie was geweest en zou hem nog steeds eens bellen, maar het kwam er maar niet van.
Wat een warme en betrokken reacties allemaal vanuit dit forum, hartverwarmend.
Ruud was een mooi mens en zijn humor zal ik niet gauw vergeten.
Mijn oprechte deelneming voor de familie en alle vrienden van Ruud.