Goeiedag mede forummers,
weet iemand de juiste benaming voor dit hulpstukje voor op de momentsleutel :
Of nog beter: waar je dit kunt kopen, 1/4 maat 10?
Graag als bonus: zo smal mogelijk!
Je bedoelt een momentsleutel snelwisselsysteem?
Bedankt.
Dat zou het inderdaad moeten zijn, maar wat ik meen te kunnen afleiden : de afbeelding die ik plaatste is er blijkbaar eentje van “insteekgereedschap”, en dan heb je ook een “insteekmomentsleutel” nodig, die nogal aan de prijs is, vandaar mijn volgende vraag: hoe krijg ik het afgebeelde onderdeel op de “gewone” momentsleutel die ik heb?
Ik heb me ondertussen suf gezocht naar adapters/verloopstukken, maar niks gevonden.
Je bent vermoedelijk met dezelfde activiteit bezig als ik. Wellicht kan je hier nog inspiratie uithalen.
https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?p=170312#p170312
Beiden bedankt voor het meedenken
Ik heb bij Gereedschapsland een “insteekringsleutel 10mm opname 9x12mm” en een insteekmomentsleutel 5-25 Nm aangeschaft van het merk BGS voor het relatief betaalbaar bedrag van 130€. Geen topkwaliteit dus vermoedelijk, maar hopelijk ook goed genoeg voor een beginnende sleutelaar.
Als je een verlengstuk op je momentsleutel zet heb je ook een omrekentabel nodig omdat je dan niet hetzelfde moment mag gebruiken. Ergens in de vorige eeuw op school zo’n ding moeten aanschaffen, is tegenwoordig vast een app voor …
Niet als het verlengstuk bij de momentsleutel hoort. Dan is er al rekening mee gehouden.