Goeden avond.
Heb mijn Suzuki V Strom 650 ingeruild voor een Honda NC 750,dit is denk mijn laatste motor,word dit jaar 80.Ik rijd vanaf 1964 motor,waarvan 50 jaar BMW gereden eens komt er een eind aan.
Gr Kees.
Prachtig! Genieten maar, ik hoop ook zo lang nog te kunnen motorrijden
Wat leuk Kees! Gefeliciteerd met je nieuwe motor.
Ik hoop dat ik de 80 haal en dan nog motor rijd. Je bent een voorbeeld voor ons allemaal.
Gefeliciteerd, de NC is een fantastische fiets .
Is het de uitvoering met automaat bak ?
Kees, veel plezier er mee.
Ik word altijd blij van dit soort posts.
Zat een keer op de ferry UK-NL toen er drie hoogbejaarden mannetjes kwamen aanlopen.
Ik had al eerder met gepaste jaloezie naar een drietal BSA/Ariels van ver voor de oorlog in het ruim lopen kijken.
En ja hoor, het hoorde bij elkaar.
Leuk!
Zie ook: https://www.bmw-bike-forum.info/viewtopic.php?p=758755&hilit=rollator#p758755
Ook een goed nieuws post.
Dit jaar krijg ik AOW, das wat anders dan met pensioen gaan hè, en heb om dit alles te vieren heb ik een R1250RT gekocht. Inclusief motor olie lekkage binnen de 400 km voor de eerste beurt. Maar wel met de originele, stille demper (@nightstalker!)
Ik zie er naar uit om, zonder tijdsdruk, de west Atlantic coast route te gaan rijden, ik hoop tot lang na nu. Misschien op een driewieler, yamaha niken tegen het omkukelen.
Zonder automaat bak.
Gr Kees.
Prachtige motor en wat mooi dat je na zoveel jaren kunt blijven motorrijden. Heel veel plezier met de Honda!
Petje af als je op die leeftijd nog motor rijdt en zelfs een nieuwe aanschaft.
Kees BMW was één van de leden na oprichting van ons forum van het eerste uur. Jaren terug eens bij hem langs geweest van spullen ter overname waaronder een unieke gebreide BMW sjaal!
In zijn schuur stonden toen naast zijn R1150RT ook andere hele mooie brommobielen. Heb je deze nog Kees? En zo ja welke waren dat ook alweer . . . ?
Ja Eilert die heb nog,
Een Yamaha FS 1 blauw witje Bj 1970,
Een Moto Morini Corsarino 4Takt Bj 1965.
Een Kreidler Super 4.Bj 1964.
Een Honda CB 50Bj 1979.
Prachtig Kees!
Wat fantastisch om dit zo te lezen. Het forum blijft je dan toch weer verbazen :). Heel veel plezier met de NC Kees!
Beste Kees, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik hoop ook nog te kunnen rijden wanneer ik 80 wordt. Nog 9 jaar te gaan.
Je bent, wat mij betreft, één van de meest gerespecteerde leden en één van de allereersten. (lld nr 12)
Ik hoop dat je nog lang van de partij bent.
Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe motor…
Pfff je rijdt evenveel jaren BMW als ik oud ben… Dan heb ik nog wel wat te gaan zeg…
Respect, hoop echt van ganser harte dat ik je mag evenaren om op dezelfde leeftijd nog te mogen en kunnen genieten van motorrijden.
Heel erg veel plezierige kilometers met je nieuwe (en andere) fietsen
Dank je wel Jos.
Gr…Kees.
Gelukkig mag ik dan nog 38 jaar de zon tegemoet rijden :).
Prijs je maar gelukkig . .
Heb weer een nieuwe aanwinst,een Honda CB50JX 6,3 pk bij 10500 toeren bij 11000 80 km 49,3 cc Bj 1980.Heb de Yamaha FS 1 verkocht.
Gr…Kees.
Prachtig Kees
Ik heb nog steeds goede herinneringen aan mijn bezoekje aan jou jaren geleden om e.e.a. over te nemen waaronder een BMW sjaal. Hele mooie collectie brommers in je schuur