DS Covers ben ik ook best wel tevreden over. Voor m’n Kawasaki Versys had ik de dikkere versie, die zit heel mooi. Voor m’n RT de dunnere versie in maat XL, dat past uitstekend met koffers. De dunnere versie kan je mooi meenemen bij een tocht als je wilt, maar ik had achteraf liever de dikkere hoes ook voor de RT gekocht.
Bij Louis al een paar keer eentje gekocht. Maat M van een duurdere versie (toentertijd rond de € 70,-) paste prima. Maat L was zelfs te groot. Mocht het bij hun uitproberen vóór de aankoop.
Heb ik gekocht omdat deze nergens de motor (in mijn geval een ) raakt en dus er direct overheen kan zonder problemen met hete onderdelen.
Je moet wel de plek hebben om hem neer te zetten, en meenemen is wat lastig
Zojuist nog even over de motor gedrapeerd en naar de staat er van gekeken. Het is de soft uitvoering van Louis en gekocht in 2015 voor nét geen €80,- . Sinds eind 2017 ligt ze maar te liggen. Is uiteraard niet geheel nieuw meer, maar naar mijn mening nog zeer goed bruikbaar (achterbovenop verkleurd door de zon, binnenklemring linksvoor (opening voor schijfremslot) viel er uit, klein gaatje bij rechter zijkofffer). Als je geïnteresseerd bent, mag je ze komen halen voor een donatie aan Clinic clowns.
Ik heb hier nog een hoes liggen die ik enige tijd over mijn ST 1300 deed voor ik een garagebox kon huren.
Kom maar halen.
Hij ligt hier toch maar in de berging te liggen