en ik heb het geweten _003
Las ik vanochtend, dat het verraderlijk glad was dus keus ik een andere weg. Kilometer gereden met een paar bochten, niets aan de hand. Moest bij een nieuwe stukje weg het bocht om en toen voelde ik hem gaan _002 , wel stapvoets. Op mijn re-zij met de motor (bijna) bovenop. Maar dankzij de boxer motor en de zijkoffers niets aan de hand . Bij mij niet en ook het motor niet. MAAR probeer een in je uppie op een gladde ondergrond rechtop te krijgen…no way. Met behulp van bijstanders is het gelukt en ben ik verder naar mijn werk gegaan. Carry on biking …
Dat moment dat je hem voelt gaan…heel vervelend.
Gelukkig moest ik vanochtend op een telefoontje wachten dus kon ik pas rond 9 uur de deur uit.
Ik vond het al zo vreemd dat er zoveel pekel gestrooid was…
Anders had het mij ook overkomen.
Grt Hans
Iedereen was verassed toen ik vandag op werk met mijn Rt verschijnt. "Het was glad’ luidden veel- maar ik merkte er niks van… gelukkig! De donderdag voor de Kerst had ik mel de auto meegenomen- mijn achterwiel glijdt eventjes uit zelfs voordat ik van het eind van mijn straat uit had gereden- maar dat is maar twee dagen sinds de zomer waarvan ik niet kon rijden…