Hier vind je onderdelenlijst van de BMW R1200RT 2010. Ik beb deze PDF’s samen gesteld voor de ombouw van mijn R1200RT linkshandige bediending. Hier kun je zien hoe alles in elkaar zit en welke onderdelen er allemaal zijn, tevens een prijs indicatie ( in $ van de onderdelen )
Ik ben nieuw op dit forum dus voor mij is het allemaal nog wat onwennig.
Ik heb zelf 3 weken geleden een R1200RT van 2009 gekocht. Tweedehands want origineel was die iets te duur.
Nu heb ik een vraag. Ik ben namelijk ook op zoek naar het werkhandboek voor deze motor of de reparatiehandleiding.
Zo kan ik zelf wat dingen leren waarvoor ik dan niet meteen naar een bmw dealer moet lopen. Wat me misschien wat geld kan besparen.
Weet er iemand van jullie waar ik dit kan vinden of me eraan kan helpen?
Je kunt de REPRom DVD gewoon bij de BMW dealeRT bestellen dan krijg je in principe de meest actuele.
Heb ik ook gedaan.
Want degene die op het interweb rondzwerft is van 2005, dus niet bepaald meer actueel.
Koop het Haynes boek, als je de Engelse taal machtig bent.
Ok, het is niet zo uitgebreid als de (R11xxRT) Clymer boeken, maar voor de 1200RT zijn er vooralsnog geen andere boeken.
Wel auf Deutsch, maar dat is gewoon een vertaling van de Engelse Haynes versie.
Ik heb de mijne in 2011 aangeschaft en de prijs klopt volgens mij wel redelijk.
Er staat meer op dan alleen maar de 1200RT, dus indirect betaal je daar ook voor, denk ik zelf.
Werkplaatshandboek ben ik in eerste instantie niet naar op zoek, meer naar het originele instructie boekje. Misschien staan deze ergens, of zijn ze nog verkrijgbaar bij de dealer?