Goedemorgen motorliefhebbers,
Ik ben Guido, woonachtig in de mooiste stad van Nederland, Wijk bij Duurstede, gelegen aan de lek. Wellicht bekend bij menig dijk liefhebber. Daar woon ik met mijn gezin met 3 kinderen en een prachtige vrouw.
Geboren in 1979, dus zit in mijn midlife , maar kocht mijn eerste motor op mijn 16e, en wel een Honda Shadow…ga ik niet over praten…
Motor passie zat er heel vroeg in, als kleine jongen van 5 zat ik op zaterdag in de carport van de overbuurman, die steevast aan het poetsen en sleutelen was aan zijn en andermans motoren, ik ben bang dat het hier is begonnen.
Met 18 mijn rijbewijs gehaald en nooit meer afgestapt.
Ben een dagelijkse rijder, het hele jaar door.
Rij ondertussen alweer 21 jaar op een suzuki SV 650 s bij goed weer, en de laatste 5 jaar in de winter een GS1200.
3,5 jaar lang voor mijn werk op een yamaha super tengere 1200 migen zitten en ongeveer 300.000 km afgelegd als incident manager en (transport)begeleider. Hele mooie tijd gehad, maar vrouwlief is blij dat ik niet iedere dag meer zoveel risico’s hoef te lopen.
Afgelopen maanden slapeloze nachten gehad, ik wilde graag een andere motor kopen, maar moest (terecht) besluiten welke ik dan zou gaan verkopen…
Zondag mijn pareltje gevonden en eigenlijk een droom…ik ben mijn R1200RT-P gaan ophalen.
Ondertussen is er nog geen motor verkocht, maar dit wordt mijn eerste grote liefde…de Suzuki…
Vond dit heel moeilijk om te beslissen, maar na 4 dagen sturen op mijn PoPo wordt de beslissing minder zwaar.
Wat een fijne motor is dit, had er al eens mee gewerkt, maar voor jezelf is toch fijner.
Kom hier vooral voor kennis, ik ben handig maar niet alwetend. Heb er een hekel aan om uit mezelf iets te bedenken terwijl er knappere koppen zijn die het wiel al hebben uitgevonden.
Mijn dank is dan ook nu al groot aan een ieder die de moeite neemt zijn ervaringen en kennis te delen via dit medium, hulde en dank dat ik me bij jullie mag voegen.
Met hartelijke groet,
Guido