Graphic kit voor de RT

Voor wie z’n RT een beetje apart wil maken…

https://www.autotrimdesign.net/mfg-subcat-item.asp?cID=120&scID=505&mID=-1&Format=

Foto onder is mijn RT (Ebony) met de zilverkleurige striping op de Stelvio…

Henk7777

Errug mooooi _004

Ook ik heb ze in Amerika besteld maar helaas pikte de douane het pakket eruit voor onderzoek :cry: En mocht ik vele euro’s bijbetalen.
03…jpg
Ik heb niet het gehele set gebruikt maar alleen op de kuip en koffers.

-groet- Hans Beijersbergen.

BRS07,

Staat ook mooi op dat blauw, super…

Ik heb de set er al sinds 2015 opzitten, toen heb ik geen last gehad…

Henk7777

Mooie actiefoto op de Stelvio, Henk! _004

Ja zeker, september vorig jaar nog net even een weekje Dolomieten kunnen doen met natuurlijk de Stelvio en de Timmelsjoch.

Fantastisch…

henk7777

Ja zeker, september vorig jaar nog net even een weekje Dolomieten kunnen doen met natuurlijk de Stelvio en de Timmelsjoch.

We moeten elkaar daar zowat tegen zijn gekomen _004 ook ik heb daar in september een week met veel plezier rond gereden Big RT Smile
1…jpeg
En…vanuit Zwitserland nog een ansichtkaart van € 240,- als bijdrage voor het mooie asfalt :wink:

-groet- Hans Beijersbergen.

Alleen wel jammer dat er zulke lelijke letters over zo’n mooi genomen foto staan; voor dat bedrag had ik wel een rechtenvrij exemplaar verwacht. :O

Alleen wel jammer dat er zulke lelijke letters over zo’n mooi genomen foto staan; voor dat bedrag had ik wel een rechtenvrij exemplaar verwacht.

Na de bijdrage aan de Zwitserse overheid was het budget op :smiley:

En… ik heb al een aantal foto’s op deze pas met de andere RT-tjes.

In de gelukkige omstandigheden, en met alle weervariaties, heb ik deze pas al vele malen gereden en is voor mij niet zo spectaculair meer.
Maar als een rijder meegaat die hem nog nooit heeft gereden dan is hij altijd mooi om hem te rijden _004
Dus in plaats van een foto, boven een heerlijke curryworst genomen.

-groet- Hans.

Graag weer on topic voor Graphic kit voor de RT.

Ik begrijp dat een RT met aangebrachte striping in een bergachtige omgeving met z’n begerenswaardige bochten herinneringen oproept. Uiteraard kunnen deze verder gedeeld worden in het topic Over motorritten en -vakanties.

Op Ebay staat een bedrijf genaamd Adventure Grafx. Bedrijf zit in Engeland. Zij maken ook striping voor de RT en GS. Prijzen liggen rond de 20 euro.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind het er niet slecht uit zien.

Erg simpel ziet het er uit, is alleen voor de zijkant en de koffers.

Smaken verschillen maar als dit in je budget valt… prima.

Henk7777

Dit bedrijf(je) handelde eerder onder gsstickerman.co.uk
Ik heb er goede ervaringen mee.

John van Adventuregrafx gaat mij een set stickers voor een LC opsturen om te kijken of ik die kan aanpassen voor mijn DOHC… Gratuit en voor niks _004

Ik zal wat fotootjes maken van het proces…