Hallo RT leden,
Ik verhuur mijn goede, nieuwe (bouwjaar 2023) en solide geremde motortrailer. Deze motortrailer is zeer geschikt om 2 (zware) BMW’s mee te vervoeren.
Op mijn website kan je meer lezen over de prijzen en voorwaarden.
Als je mijn motortrailer wilt huren en je meldt dat je via het RT forum bij mij bent gekomen, dan krijg je de spanbanden met ratel -om jouw motor mee vast te zetten- er gratis bij.
Let wel; ik heb 2 identieke geremde motortrailers. Het vakantieseizoen 2024 staat al voor de deur en de motortrailers worden al veel besproken.
Motortrailerverhuur Zaanstad
https://motortrailerverhuur.jouwweb.nl/

Hallo Concours, als ik de 1e foto bekijk is het geen geremde trailer. De trailer is voorzien van een oplooprem, dwz dat de trailer pas gaat remmen als het trekkende voertuig al aan het remmen is. Voor de wet is een geremde trailer/ oplegger voorzien van een zelfstandig remsysteem. Denk aan de vrachtwagen met aanhanger waar de aanhanger gaat remmen op het moment dat het rempedaal ingetrapt wordt.
Groeten Ben1200RT (beroepschauffeur)
De oplooprem noemen we in NL toch geremde uitvoering … 
Ik snap wat je bedoelt met aangestuurd remmen bekrachtigen als op een vrachtwagen .
Op een personenwagen waar deze “geremde karretjes” achter gehangen worden zit echter geen luchtaansluiting voor het juist doseren en aansturen van de reminrichting, dus oplooprem is daar de standaard .
Je kunt niet op signaal van remlichten de remmen in werking zetten , de vraag is dan immers “welke dosering” , vol in de ankers of licht bijremmen …
Geen beroepschauffeur , maar wel ABCE