TOP ook om via mooie beelden deze dag te (her)beleven! -top-
Slechts een paar foto’s bij de lunch gemaakt. Maar geven wel een mooie sfeerimpressie (vind ik zelf)
JoJo
Met deze drie mannen heb de toertocht gereden de voorrijder was een Engelsman .Ik wil deze drie mannen even bedanken voor de mooie dag.
Gr-Kees.
Dames en heren van de organisatie: hulde voor deze mooie dag en schitterende tocht. Weer nieuwe wegen mogen rijden met af en toe een uitstapje de andere kant op als de meesten van ons. Oorzaak TomTom versus Garmin. Genoten van alles, van het begin tot het eind. Mocht ik in de toekomst ergens mee kunnen en mogen helpen zal ik dat graag doen. Zoveel plezier is wel iets waard.
Groeten Ben1100RT
Jullie ook bedankt!
Het was een heel gezellig tocht en leuk jullie kennis te maken!
Tot de volgende rit! :mrgreen:
Hallo,
Na alle huisvlijt met plaatjes en videos even een vraag. Er zijn onderweg ook fotos gemaakt, is daar een verzameling van gemaakt? Zo ja waar is die dan te vinden?
Gr, Ruud.
INSCHRIJVING IS GESLOTEN
Op zondag 07 mei 2017 organiseer ik, in samenwerking met BMWerkplaats, een motortoertocht door het Vechtdal (Overijssel).
WIE:
Voor leden van het BMW RT-Forum
WAT:
Motortoertocht door het Vechtdal met een lengte van ongeveer 160 kilometer.
WAAR:
Ontvangst om 10:00 uur bij BMWerkplaats, Voltastraat 23C, 8013PM, Zwolle
Aanvang toertocht vanaf 11:00 uur.
HOE:
De toertocht kan individueel, of in groepen worden, gereden. Een groep bestaat maximaal uit 10 motoren.
Deelname aan dit evenement is geheel voor eigen risico. De organisatoren kunnen op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor enige schade.
Videocompilatie van de Vechtdaltour met beelden van Han Temmink, Walters Speelgoed en Jos Wiersema.
[youtube]S8UWMAOwXpU[/youtube]
[youtube]a9JRDhlnD0A[/youtube]
[youtube]XWBGnuqBikw[/youtube]
Vechtdal Motortoertocht track.zip (26.3 KB)
Vechtdal Motortoertocht.zip (60.9 KB)
Maandag, 27 maart, de Vechtdal Motortoertocht 2017 in zijn geheel verkend.
Tijdens deze verkenning had ik een aantal onderwerpen die ik helder wilde hebben en die belangrijk zijn voor iedereen.
a. TANKEN:
Aan de Oldeneelallee 99, 8013 NM Zwolle, is een tankstation (Esso bemand). Dit tankstation bevindt zich op minder dan 1 kilometer vanaf het startpunt bij BMWerkplaats.
Verder bevinden zich 3 onbemande tankstations aan de route. (Lemele, Den Ham en Raalte)
Een goede regel bij toertochten is te starten met een volle tank.
b. BIJZONDERHEDEN OP DE ROUTE:
Een aantal keren moet een N-weg (provinciale weg) worden overgestoken. LET OP!!! Sommige van deze kruisingen zijn erg onoverzichtelijk.
De wegen zijn over het algemeen smal, maar uitstekend te berijden. Hier en daar kan wel modder cq. grind liggen.
Bij Junne steken we de Vecht over. Hier is een stuw. Dit stukje weg is uitsluitend toegankelijk voor fietsers en motoren. Op de weg staan twee betonblokken met een maximale doorrijbreedte van 150 cm. Dit levert geen problemen op.
Van BertL heb ik begrepen dan de stuw bij Junne weer is opengesteld voor alle verkeer.
c. ONTVANGST:
Om 10:00 uur staat de koffie met cake gereed. Vanaf 11:00 uur begint de Vechtdal Motortoertocht.
d. LUNCH:
Bij Hotel Restaurant De Gloepe in Diffelen bestaat de mogelijkheid om een lunch in buffetvorm te nuttigen.
De lunch bestaat uit:
- kop dagverse soep
- 2 soorten bruin broodplakjes
- 3 verschillende vleeswaren
- 2 kaassoorten
- roerei
- rundvlees kroket en frikandel
- Huisgemaakte huzarensalade
- roomboter, mosterd en mayonaise
-Onbeperkt consumptie`s van het buffet te weten koffie / thee / melk en jus d orange
De prijs van deze lunch is slecht € 10,00 p.p… De rest wordt door BMWerkplaats betaald.
In verband met de voorbereidingen en financiën is het noodzakelijk, dat je je voor woensdag, 19 april aanmeld. Dit kun je doen door mij een PB te sturen.
Betalen doe je 's morgens, 07 mei, bij ontvangst aan mij.
e. VEILIGHEID:
We rijden in groepen van maximaal 10 motoren. Verzoek deze groepen zelf te vormen.
Zorg dat je met een volle tank vertrekt.
Personen met weinig ervaring rijden zoveel mogelijk voor in de groep.
Heb je bij vertrek een positie in de groep gekozen dan blijf je daar rijden. Nooit wordt er onderling ingehaald.
Rijdt niet boven je kunnen.
f. AFSLUITING:
Het eindpunt is bij BMWerkplaats. Hier zal wat drinken klaarstaan en kan nog worden nagepraat over de toertocht.
(L) Betekent aanmelding voor de lunch. Van een aantal mensen heb ik alleen een Facebook- / Messenger bericht ontvangen. Helaas weet ik van hen geen forumnaam. Om de administratie volledig te maken, verneem ik graag de forumnaam van de deelnemers die zich wel hebben aangemeld voor de lunch maar waarvan het nog niet vermeld staat in onderstaande lijst.
Heb je je wel aangemeld, maar staat nog niet vermeld in de lijst, laat het dan ook even weten, dan kan ik dit aanpassen.
DE INSCHRIJVING IS GESLOTEN
AANGEMELD (71):
HanTeRT(L)
HermanSietsma (L)
EileRT en duo Gerrit (L)
robi (L)
strik (L)
Jos WRSM (L)
Walter (L)
Jekihero (L)
Marcel Scherpenkate (L)
Baird (L)
Rendert (L)
Ben1100RT (L)
GerritR (L)
Jeroen (L)
wil_kok
Arjan W (L)
RonnieBB
1150RT-fan (L)
jaapwess (L)
dlaanstra
Ruud Woudstra
Sacul
Gruttepier (L)
Lexrt (L)
JoJothefirst (L)
Hike
Beemer-Tycoons (L)
jfruiter (L)
RharryRT
Eddie-
Exgoldwing
Jos1200rt
Nico Janssen
WillemII
BoxerBeemer (L)
BertL (L)
We2be (L)
jeff
Benno
rars
japachap (L)
ploppy
Marcel Scherpenkate (L)
annehup (L)
ruudRTlc
John72 en zwager (L)
Philliams (L)
Grego57 (L)
Robi29 (L)
avdrgaag (L)
Ronald Ars (L)
Blue BMW 67
Wildripper (L)
hbtwin en broer (L)
Guusvb en Ria (L)
Harryharhar (L)
Hoefnix
gils1966 2x
Lolke 2x (L)
Olivier 2X (L)
UPDATE VECHTDAL MOTORTOERTOCHT 2017
Nog een paar dagen en dan is het zover.
Totaal aantal deelnemers: 79
Waarvan 59 forumleden en 20 introducees
Deelnemers aan de lunch 55
- Ontvangst vanaf 10:00 uur bij BMWerkplaats, Voltastraat 23C, 8013PM Zwolle.
- Voor het parkeren van de motoren graag de aanwijzingen opvolgen.
- Verzoek bij aankomst in te schrijven.
- Indien je je hebt opgegeven voor de lunch, graag gepast betalen, € 10,-- per persoon. Je ontvangt dan een lunchbon.
- Er wordt gezorgd voor koffie en thee.
- De vlaai die klaarstaat wordt jullie aangeboden door het
- Vanaf 11:00 uur kun je aanvangen met de VECHTDAL MOTORTOERTOCHT.
- Verzoek zelf groepen van maximaal 10 motoren te vormen. Minder is ook prima.
- De lunchbon kun je inleveren bij restaurant De Gloepe, Rheezerweg 84a, Diffelen. Hier staat een lunchbuffet gereed.
- Op het eindpunt wordt jullie nog een drankje en een hapje aangeboden door BMWerkplaats.
Zie jullie zondag 07 mei.
Groet,
Han
Fantastisch Han . . . wij doen mee!
Gerrit en Eilert
Jammer dat het niet op een zaterdag is. Zondag kan om principiële redenen helaas niet meedoen. Had wel graag mee gereden.
Met vriendelijke RT-Forum groet,
Wouter
Leuk Han/Herman, Walter en ik zijn ook van de partij.
Gaat in de agenda maar altijd bedreigingen rondom die periode van verjaardag schoonmoeder
Die sla ik wel eens over Bert . . .
Ik laat mij door haar dochter en mijn geliefde vrouw echter wel vriendelijk verontschuldigen . . .
Eilert
Top geregeld Han! Ik reserveer deze datum vast.
Potjandorie nog es antoe!
Zijn we net met vrienden op vakantie!
Therese en ik hadden dolgraag aangehaakt!
Ik hoop dat veel RT -ers zullen meedoen.
Dat wordt een thuiswedstrijd -top-
Han, de datum staat genoteerd. Mooi initiatief.
Heel mooi initiatief, ik zal zeker van de partij zijn.
Mogen niet forumleden als Introducée mee op b.v. een GS ?
Ronald
He Han.
Leuk dat je deze rit organiseert. Wij/ik ga(an) graag mee.
Groet,
Rendert
Hallo Han. ook ik ga proberen er bij te zijn. Als ik niet moet werken ben ik er bij.
Groeten Ben1100RT
Hallo allemaal,
Ben ook graag van de partij. Staat in mijn agenda, dus je kan me op de lijst zetten.
Goed initiatief
Groet,
Wil