Galileilaan 33 M
6716 BP Ede
Telefoon: 0318-635354
www.motorserviceamersfoort.com
Voormalig MSA eigenaar, Kenny was bij deze gelegenheid aanwezig. Hij emigreert volgende maand naar Portugal.
https://www.youtube.com/watch?v=hwu9Pp7m5q8
Galileilaan 33 M
6716 BP Ede
Telefoon: 0318-635354
www.motorserviceamersfoort.com
Voormalig MSA eigenaar, Kenny was bij deze gelegenheid aanwezig. Hij emigreert volgende maand naar Portugal.
https://www.youtube.com/watch?v=hwu9Pp7m5q8
Lijkt me heel gezellig. Ik ben van de partij.
Gezellig… eens kijken of ik de 20e hiervoor vrij kan maken!
Ik heb 's avonds een afspraak bij vrienden, maar in de middag dus alle gelegenheid om richting Ede te rijden.
CU there !
Ik dacht Amersfoort ? Maar dat zie ik nu ook Ede
Inderdaad, toch wel wat verwarrend.
Misschien toch maar M.S.E. van maken.
Ach, what’s in a name . . . voorheen zaten ze in Den Dolder. Ze bevinden zich dus dichtbij Amersfoort.
Maar om terug te komen op de uitnodiging van JOS WRSM: Wees welkom op de Nieuwjaarsborrel bij MSA in Ede en laat even weten of je komt in de poll . . . !
Ik ben zo vrij om de POLL van de NIEUWSJAARSBORREL bij MSA even een schopje te geven en dus onder de aandacht te brengen . . .
Kom gezellig langs voor een hapje of een drankje.
Graag even aanmelden via dit bericht of info@motorserviceamersfoort.comGalileilaan 33 M
6716 BP Ede
Telefoon: 0318-635354www.motorserviceamersfoort.com
LAAT S.V.P EVEN WETEN OF JE KOMT IN DE POLL . . .
Tuurlijk zijn wij van de partij! [emoji4]
Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
JOS WRSM:Kom gezellig langs voor een hapje of een drankje.
Graag even aanmelden via dit bericht of info@motorserviceamersfoort.comGalileilaan 33 M
6716 BP Ede
Telefoon: 0318-635354www.motorserviceamersfoort.com
LAAT S.V.P EVEN WETEN OF JE KOMT IN DE POLL . . .
Tuurlijk zijn wij van de partij! [emoji4]
Hartelijke groeten van D6603 aan alle forumleden
Helaas dan ben ik verhinderd.
Ruud Woudstra
Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
Ik kan helaas niet.
Veel plezier!
Groet,
Jan Beens
Kan helaas ook niet, net mijn werkweekend
Gr. Leo
Tuurlijk kom ik.
En Kenny is overigens al een paar jaar geleden naar Ede verhuisd, en nu zijn ook Niels en Rick een wereldteam voor je RT !
(Nee, ik heb geen aandelen)
Ja, ik kom op de fiets (Batavus met 7 versnellingen )
Ik ben er ook!
Helaas ben ik verhinderd.
Maar wens iedereen een gezellige dag.
Groet Clemens
Weekend werken, dus gaat hem niet worden. Voor degenen die gaan, prettige middag,
M.v.g., Ron
Helaas ook mijn werkweekend…
Groet,
Johan
Voormalig MSA eigenaar, Kenny zal bij deze gelegenheid aanwezig zijn om van u afscheid te nemen. Hij emigreert volgende maand naar Portugal.
Ik zou graag gaan maar het hangt van familie omstandigheden af of dit gaat lukken. En om eerlijk te zijn speelt het weer ook een rol. Waarschijnlijk iets meer duidelijkheid na het weekend. Als beide niet tegenzitten ben ik van de partij.