Okido. Bedankt voor de toelichting Jos! Ik ga de originele bestanen in mijn TT zetten:+1:t3:
Komt vast goed!
Groet, Rolf
Laat je even weten of het gelukt is?
Er is toch ook nog zoiets als de MrGPS-methode om route-bestanden op een goede en gemakkelijke wijze in je navigatie te zetten. Als het goed is wordt de route dan één op één overgezet en berekend.
Update 9 Heuvels van Salland op 13 april 2019.
- wil_kok (1)
Van één deelnemer heb ik wel het inschrijfformulier ontvangen, maar de betaling nog niet.
DE INSCHRIJVING SLUIT OP 08 APRIL 2019
Groet,
Han
Het is gelukt, ze staan erop👍🏼
Groet, Rolf
Update 9 Heuvels van Salland op 13 april 2019.
- Hbtwin (1)
Tot op heden hebben 35 deelnemers het inschrijfformulier, de betaling en de vrijwillige bijdrage tbv de CliniClowns naar mij gezonden.
Dat is een mooie groep.
Er is nog een deelnemer die wel het inschrijfformulier heeft ingezonden, maar de betaling nog niet heeft gedaan.
Wat mij betreft zijn de voorbereidingen bijna afgerond.
INSCHRIJVEN KAN TOT 08 APRIL 2019
Groet,
Han
Vandaag de hele route 9 Heuvels van Salland gereden.
Hierbij zijn een aantal zaken die ik met de deelnemers wil delen.
ONTVANGST:
Er is voldoende parkeer gelegenheid om de motor bij Motorhuis Zwolle veilig te parkeren.
Bij binnen komst graag even melden. (aan de balie)
Binnen zal koffie/thee met iets lekkers gereed staan.
Er is gelegenheid om bij te praten, de motoren buiten en in de showroom bekijken, eventueel de routes te laden, enz enz.
Voor vertrek zal door Herman Sietsma (Motorhuis Zwolle) de cheque ten behoeve van de CliniClows worden overhandigd aan Jos Wiersema. Tevens wordt er een groepsfoto gemaakt.
TANKEN:
Op de route zijn een aantal tankstations. Deze zijn meestal onbemand. Bij alle tankstations op de route wordt alleen Euro 95 (met Ethanol) verkocht.
Wil je Euro 98 tanken, dan kan dit bij de BP tankstation aan de IJsselallee (N337) te Zwolle. Dit is vlak bij het Motorhuis.
De andere tankstations, op de route, zijn in Lemele, Holten en Nieuw Heeten.
Het is een goede gewoonte om met een volle tank aan een motortoertocht te beginnen.
BIJZONDERHEDEN OP DE ROUTE:
De route gaat voor een groot deel over landwegen. Hier en daar kan wat modder, grind en/of zand op de weg liggen.
We steken een aantal keren N-wegen over. Dit zijn gevaarlijke punten. Verzoek hier extra op te letten!!! Rij niet blind achter je voorganger aan.
U komt een bord tegen, gesloten voor voertuigen op meer dan twee wielen. Deze weg mag u inrijden, omdat u twee wielen hebt.
Bij de laatste verkenning zag ik dat een weg (Veldkamperdijk), vlak voor Heino, verhard is met grind. Als je deze weg niet wil rijden, dan kun je de gpx bestanden van (spoor) 9 Heuvels van Salland gewijzigd downloaden. Deze maakt een kleine omweg, zodat de Veldkamperdijk kan worden gemeden.
Verder vind ik de route prachtig. We passeren achtereenvolgens de Lemelerberg, Eelerberg, Nijverdalseberg, Holterberg, Zuurberg, Rijsserberg, Apenberg, Markeloseberg en Luttenberg.
ALGEMEEN:
Er wordt in groepen van maximaal 10 motoren gereden, in verband met de veiligheid. Verzoek zelf de groepen samen te stellen. Zelf vertrek ik als laatste, bij deze groep kunnen deelnemers meerijden die geen groep hebben gevonden.
Wij zijn allemaal volwassen personen en kennen onze verantwoordelijkheden. Rij niet boven je kunnen.
Het is mijn wens dat iedereen veilig en zonder ongelukken weer thuis komt.
Tot zaterdag 13 april 2019
Een korte video-impressie van deel 2 van de route.
https://www.youtube.com/watch?v=6fhOzO7aH1M
9 Heuvels van Salland 2019 deel 2 gewijzigd.zip (21.3 KB)
Spoor 9 Heuvels van Salland 2019 deel 2 gewijzigd.zip (14.4 KB)
DE INSCHRIJVING VOOR DE 9 HEUVELS VAN SALLAND IS GESLOTEN
Groet,
Han
Van vrijdag 12 april 21.00 uur tot en met maandag 15 april 2019 06.00 uur is de A28 tussen Zwolle en Amersfoort in zuidelijke richting afgesloten na de afrit Lelystad/Harderwijk (13) tot en met afrit Harderwijk-Zuid (11). Dit kan komend weekend problemen veroorzaken voor verkeer dat terugkomt van de World Superbikes in Assen. Verkeer naar het zuiden wordt daarom aangeraden vanaf Zwolle om te rijden via Apeldoorn. Er is bij de afsluiting zelf ook een omleidingsroute over regionale wegen via de N302 en N305 richting Amersfoort. De volgende op- en afritten zijn tijdens deze weekenden afgesloten voor verkeer: oprit Lelystad (13) op- en afrit Ermelo (12), parkeerplaats/tankstation Drielander en de Afrit Harderwijk-Zuid (11).
Hierbij heten wij alle deelnemers aan de 9 heuvels van Salland Toertocht alvast van harte welkom.
Om de dag nog leuker te maken hebben wij als Motorhuis Zwolle de volgende extra’s voor jullie in petto:
- Een waardebon van € 50 te besteden in onze shop bij een aankoop van meer dan € 100. Onder de € 100 krijg je 50% korting. De waardebon is geldig tot 1 mei 2019
- gratis passen en proefrijden met de nieuwe C4 Pro helm van Schubert. Ook voor de aanschaf van een nieuwe helm is de waardebon te gebruiken
- er is nog een kleine voorraad C4 en C3 Pro helmen in de aanbieding met een korting van maar liefst 50%. Ook bij aanschaf van één van deze helmen kan de kortingsbon worden gebruikt.
Tot zaterdag,
Met vriendelijke groeten,
Herman Sietsma
Han, Herman en andere tour-organisatoren,
Dank voor de mooie route, de lekkere lunch en de ambiance waardoor het een prachtige dag is geworden, ondanks de kou, regen, natte sneeuw en hagel. Heb een mooie dag gehad; enkele oude maten kunnen spreken en plannen gemaakt voor een provincie-rit Drenthe.
Ik sluit me aan bij de lovende woorden van BertL. Het was weer een dag genieten [emoji41][emoji106]
Hartelijke groet,
Nico
Beste Han en Herman,
Het was één van mijn koudste ritten maar het gezelschap was weer hartverwarmend. Ook de rit was weer erg mooi.
Nu lekker bij de kachel aan het nagenieten van bijna 400 koude kilometers.
Hartelijk bedankt voor de rit en de gastvrijheid van Motorhuis Zwolle.
Ik sluit mij helemaal aan bij de bovenstaande woorden van Jos.
Elke keer weer waardeer ik in het bijzonder de prestatie van Han en Herman. Han voor de schitterende rit, de perfecte communicatie en altijd zijn brede glimlach. Herman voor zijn hartelijke gastvrijheid.
Alle mensen die er waren bedankt! Het was weer een dag met een gouden randje!
Tja, wat moet ik nog toevoegen aan alle lovende woorden van eerdere sprekers…
Han, Herman, andere organisatoren en mederijders.
De organisatie, de logistiek en de entourage was, zoals we al een beetje gewend zijn, formidabel.
Bij ons in het Friese, zeggen we dan “twee keer bedankt”, wat zoveel bekent als, bedankt voor deze fijne dag én alvast bedankt voor de volgende…
Jullie doen het fantastisch en ik hoop dat de toertocht vanuit Zwolle een traditie blijft. Ik geef mij bij dezen alvast op voor de volgende!!
Han en Herman,
ik vond het fantastisch er weer bij te kunnen zijn en het deed mij deugd te merken dat dat gevoel wederzijds was. Ik meen het: is een fijne en hechte club enthousiastelingen.
De route van vandaag was mooi. Veel door bebost gebied, waar ik fan van ben.
Heel erg bedankt voor de organisatie
JoJo
Organisatoren, bedankt voor de mooie tocht en geregel, het eten was ook prima! Ik hoop dat het een terugkerend evenement wordt/blijft, ik heb er ook nog 's een mooie paar motorlaarzen aan overgehouden voor waarlijk een prikkie
Ook vanuit het zonnige Zuiden bedankt voor de gehele dag, totaal 535 km gedaan gisteren en op de terugweg regelmatig de natte sneeuw van het vizier moet vegen maar dat mag de pret niet drukken . Tot de volgende!!
Nogmaals bedankt voor de mooie rit en het organiseren daarvan it was mijn zoon zijn eerste lange rit 426 km waarin hij heft kunnen ervaren wat motorrijden zo leuk maakt kou en sneeuw zeker op de terug weg
m.v.g. uit het nu zonninge Alphen a/d Rijn