GEWEEST: MOTORTOERTOCHT 9 HEUVELS VAN SALLAND

****DE INSCHRIJVIJNG IS GESLOTEN

Figuur1.jpg
kaartje.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=01n8IbQXzRc
Schrijf hier in >>

In samenwerking met Motorhuis Zwolle wordt op zaterdag 13 april 2019 een motortoertocht georganiseerd.

WIE:
Deelname is mogelijk voor leden van het BMW RT BOXER FORUM NEDERLAND. Maximaal één (1) introducé per deelnemer.

WAT:
Motortoertocht over en langs de 9 HEUVELS VAN SALLAND, met een lengte van 161 km.

WAAR:
Ontvangst om 09:45 uur bij Motorhuis Zwolle, George Stephensonstraat 5, 8013 NL Zwolle.
Aanvang toertocht om 10:30 uur.

HOE:
De toertocht kan individueel of in groepen worden gereden. Een groep bestaat maximaal uit 10 motoren. Een groep kan voor aanvang van de toertocht worden samengesteld.

Inschrijven kan tot maandag 8 april 2019.

Deelname aan de 9 HEUVELS VAN SALLAND Motortoertocht kost €10,-- per persoon. Met dit bedrag worden koffie met …, lunch, ed betaald.
Het staat u vrij om dit bedrag te verhogen. Dit wordt dan gebruikt voor donatie aan de CliniClowns. _004

Deelname aan dit evenement is geheel voor eigen risico. De organisatoren kunnen op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor enige schade.
Schrijf hier in >>

INSCHRIJVEN KAN TOT 08 APRIL 2019
Bij het Schwarzwald in Rijssen heb ik een lunchbuffet gereserveerd _005 voor de deelnemers van de 9 Heuvels van Salland.
Deze lunch wordt voor een groot deel betaald door het Motorhuis Zwolle. _004

De gegevens over dit restaurant zijn:

Het Schwarzwald
Markeloseweg 115
7461 PB RijssenTelefoon: 0548 51 85 05
E-mailadres: info@hetschwarzwald.nl
https://www.hetschwarzwald.nl/

Hierbij zijn een aantal zaken die ik met de deelnemers wil delen.

ONTVANGST:
Er is voldoende parkeer gelegenheid om de motor bij Motorhuis Zwolle veilig te parkeren.
Bij binnen komst graag even melden. (aan de balie)
Binnen zal koffie/thee met iets lekkers gereed staan.
Er is gelegenheid om bij te praten, de motoren buiten en in de showroom bekijken, eventueel de routes te laden, enz enz.
Voor vertrek zal door Herman Sietsma (Motorhuis Zwolle) de cheque ten behoeve van de CliniClows worden overhandigd aan Jos Wiersema. Tevens wordt er een groepsfoto gemaakt.

TANKEN:
Op de route zijn een aantal tankstations. Deze zijn meestal onbemand. Bij alle tankstations op de route wordt alleen Euro 95 (met Ethanol) verkocht.
Wil je Euro 98 tanken, dan kan dit bij de BP tankstation aan de IJsselallee (N337) te Zwolle. Dit is vlak bij het Motorhuis.
De andere tankstations, op de route, zijn in Lemele, Holten en Nieuw Heeten.
Het is een goede gewoonte om met een volle tank aan een motortoertocht te beginnen.

BIJZONDERHEDEN OP DE ROUTE:
De route gaat voor een groot deel over landwegen. Hier en daar kan wat modder, grind en/of zand op de weg liggen.
We steken een aantal keren N-wegen over. Dit zijn gevaarlijke punten. Verzoek hier extra op te letten!!! Rij niet blind achter je voorganger aan.
U komt een bord tegen, gesloten voor voertuigen op meer dan twee wielen. Deze weg mag u inrijden, omdat u twee wielen hebt.
Bij de laatste verkenning zag ik dat een weg (Veldkamperdijk), vlak voor Heino, verhard is met grind. :O Als je deze weg niet wil rijden, dan kun je de gpx bestanden van (spoor) 9 Heuvels van Salland gewijzigd downloaden. Deze maakt een kleine omweg, zodat de Veldkamperdijk kan worden gemeden.
Verder vind ik de route prachtig. We passeren achtereenvolgens de Lemelerberg, Eelerberg, Nijverdalseberg, Holterberg, Zuurberg, Rijsserberg, Apenberg, Markeloseberg en Luttenberg.

ALGEMEEN:
Er wordt in groepen van maximaal 10 motoren gereden, in verband met de veiligheid. Verzoek zelf de groepen samen te stellen. Zelf vertrek ik als laatste, bij deze groep kunnen deelnemers meerijden die geen groep hebben gevonden.
Wij zijn allemaal volwassen personen en kennen onze verantwoordelijkheden. Rij niet boven je kunnen.
Het is mijn wens dat iedereen veilig en zonder ongelukken weer thuis komt.

https://www.youtube.com/watch?v=6fhOzO7aH1M

STAND CLINICLOWNS € 250,00__****Dit bedrag is toegevoegd aan de ClinIClowsactie van het RT Forum Lees verder >>

Hartelijk Bedankt Donateurs:
Jeroen, EileRT, BertL, eng637, F800ROB, Mello, HugoMoolenaaRT, Baird, JoJotheFirst, AWEV, GerritR, Lolke, Robi, Boxer 1100, Ruudbmw, annehup

Deelnemers: (35)
Nico4sen (2)
Jeroen (2)
EileRT (1)
RendeRT (1mogelijk 2)
BertL (1)
JOS WRSM (1)
Walter (1)
eng637 (2)
Robf800 (1)
Aartjan (2)
Gruttepier (2)
Mello (1)
HugoMoolenaaRT (1)
Willem T (1)
Baird (1)
JoJotheFirst (2)
AWEV (1)
GerritR (1)
Lolke (1)
Beemer-Tycoons (1)
Robi (2)
Boxer 1100 (2)
Ruudbmw (1)
annehup (1)
wil_kok (1)
Hbtwin (1)
Spoor 9 Heuvels van Salland 2019 deel 2 gewijzigd.zip (14.4 KB)
9 Heuvels van Salland 2019 deel 2 gewijzigd.zip (21.3 KB)
9 heuvels van Salland 2019 deel 1.zip (23.9 KB)
9 Heuvels van Salland 2019 deel 2.zip (20.9 KB)
Spoor 9 heuvels van Salland 2019 deel 1.zip (16.5 KB)
Spoor 9 Heuvels van Salland 2019 deel 2.zip (14.2 KB)

Helemaal TOP Han . . . ik ben er bij! Mooie start van het motorseizoen met mijn motorvrienden! Big RT Smile _004

Top Han! Heb het in mijn agenda genoteerd.
Big RT Smile

Er kan nu worden ingeschreven . . .
Schrijf hier in >>

Ingeschreven en betaald voor 2 Big RT Smile

Ingeschreven, betaald en meteen een donatie gedaan voor de CliniClowns . . . _004

Ingeschreven en direct betaald. Fieni en ik komen weer met z’n tweeën. Zin in [emoji41]

Hartelijke groet,

Nico

ik hoop dat ik dan vrij ben en mee kan doen

En ingeschreven, Han in de problemen gebracht met zijn belastingaangifte 2019 en natuurlijk gedoneerd aan de cliniclowns :clown_face:

Ook wij zijn van de partij. De verplichting verplichting om mee te mogen is voldaan.

Ingeschreven, betaald en donatie voor de clinic clowns. Heb er weer zin in beloofd ongetwijfeld een mooie rit te worden. Goed geregeld[emoji106] gr RobF800

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Ik heb een vraagje. Het is heel lang geleden dat ik mee reed in een georganiseerde toerrit. (nog met papier in de tanktas). hoe wordt de route tegenwoordig uitgedeeld? is dat nog steeds op papier of is de route te downloaden in een navigatie? (heb alleen een oude tomtom rider)

De route wordt digitaal door de organisatie aangeboden. Dat is een ITN- (TomTom) en GPX- bestand (Garmin).
Je TomTom rider zou dus met een ITN bestand kunnen werken. Lukt dat niet dan sluit je toch gewoon met één van de groepjes aan?

mijn tomtom is er 1 van de eerste generatie. Die werkt niet lekker met routes. Dus dat wordt dus of een nieuwe tomtom of aansluiten bij een groepje. Ik ga eens kijken of ik vrij kan krijgen die dag. Bedankt

Past, vooralsnog, in het verlof schema.
Dus ingeschreven en betaald _004

Johan

Update 9 Heuvels van Salland.

HugoMoolenaaRT (1)

Er zijn nog een aantal leden die, een volledig inschrijfformulier naar mij hebben gezonden, maar de betaling nog niet hebben overgeschreven.
Zodra het inschrijfformulier en de betaling bij mij zijn ontvangen, zal ik dit in mijn administratie en in deze topic verwerken.

Groet,

Han

Update deelnemers motortoertocht 9 Heuvels van Salland. _004

• Willem T (1)

Groet,

Han

Update motortoertocht 9 Heuvels van Salland.

1 deelnemer Baird. _004

Groet,

Han

Update van de Motortoertocht 9 Heuvels van Salland. _004

JoJotheFirst (2)

Van 2 leden heb ik wel het inschrijfformulier ontvangen maar nog niet de betaling.

Groet,

Han

Update motortoertocht 9 Heuvels van Salland. _004

• AWEV (1)

Groet,

Han