GEWEEST: FORUMTOUR - Ballentocht - Friesland - 12 april 2015

Alle aanmeldingen zijn genoteerd . . . . Zie: http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=51&t=10312&p=110675#p110675 _004

Hallo allemaal,
Het word al een mooie happening naast de mooie opkomst via het forum zijn er nu al al 30 aanmeldingen in totaal, het word daardoor extra gezellig.

Is er nog plaats voor één of twee extra motoren? Ikzelf ben in elk geval van plan te komen _004 maar ik heb een collega (geen RT trouwens) gevraagd of hij ook zin had… hij twijfelt nog een beetje volgens mij. _001

[groet]

JoJo

Ook reeds aangemeld Big RT Smile

Jan.

zo 12 apr 17°C - zon 90% - regen 0 mm - Wind ZO 2 Bft

_004 Big RT Smile

Met duo.

Hallo motor mensen,

Komende zondag is het zover en gaan we weer een mooie bochtige rit rijden van slechts 140 km, het beloofd mooi weer te worden dus hebben wij er zin in!!
Komende zaterdag zetten Antke en ik de puntjes op de i en zijn er dan helemaal klaar voor.
Er hebben zich 45 personen opgegeven en dat is geweldig!!

Dit jaar heb ik een aantal Marshalls ingezet die de route in hun gps hebben gezet dit zijn Peter Donkerbroek, Bouke-Yke Peterson en Jos Wiersema van het RT Forum.
Deze Marshalls zijn herkenbaar aan een kleine Friese vlag aan de achterzijde van hun motoren, dus mocht de groep uitelkaar vallen dan is er hoop!! en kan je bij hen aanhaken om zo toch de hele rit te rijden en op tijd te zijn voor de ballen.

Daarnaast hebben wij een prijsvraag bedacht, aan de hand van foto’s welke op ons adres aan het voor raam zijn te bezichtigen, uit de goede antwoorden halen we een winnaar en die mag de afwas doen ha ha ha nee hoor die ontvangt een kleine, maar lekker prijs. Dus neem even het formuliertje mee en vul het tijdens de rit in.

Zoals jullie gewend zijn doneren wij sinds vorig jaar aan een goed doel, vorig jaar was dit stichting EMMA en mochten wij namens jullie 120 euro doneren, dit was een mooi bedrag.

Dit jaar hebben wij gekozen voor TEAM WIEBE, mocht er in de pot na aftrek van kosten een bedrag overblijven doneren wij dit graag aan dit doel zodat hun strijd niet voor niets is geweest. Kijk ook even op hun site;
Alpe d’HuZes- Teampagina-Team Wybe.

Stuur dit bericht even door als je met meerderen hebt opgegeven,

Alvast een goede week en tot zondag,
Groet Kor en Antke

Ik wens alle deelnemers veel plezier en veilige kilometers toe _004

[groet]

Bas

Dank je Bas en jij bij de Batavierenrace . . . Hoop je eens te spreken tijdens het treffen2015

Thanks Bas! _004

Hierbij een kaartje van de route en een ZIP bestand (zie bijlage)

ballenroute1.zip (1.58 KB)

Hoi Kor en Antke.
Wegens omstandigheden kan ik morgen de toertocht niet mee rijden.Ik wens alle deelnemers een mooie en gezellige dag toe.
Gr Kees.

Helaas,
de plicht roept in de ochtend en deels middag en na gedane arbeid zit ik wel in Koudum, maar bij Pitch en Putt de verjaardag van mijn moeder te vieren
gr Ype
Route even bekeken. Bijna bij me voor de deur langs en langs het lekkerste eetcafe van Koudum langs

Jammer Kees,
volgende keer??
Groet Kor

Hoi Ype.
Fijne dag en gefeliciteerd,
Groet Kor

Lekker uitgewaaid en genoten van een voortreffelijke tocht _004 Kor bedankt we kijken uit naar de volgende friesche rondleiding

Vandaag wederom te gast geweest bij Kor en Antke, ditmaal voor de start en finish van de Ballentocht. We hebben een schitterende toeristische route gereden met veel bochten en veel wind! :smiley:

Fijn om weer een aantal forumleden te mogen begroeten, maar ook met de andere motorrijders was het heel gezellig! _004

Kor en Antke bedankt voor jullie gastvrijheid, de koffie, de frisdrank en het lekkere broodje gehaktbal! _005

Ook namens Gerrit bedankt en tot een volgende keer! Big RT Smile

Kor en Antke, heel hartelijk bedankt voor de leuke dag, de gastvrijheid, de tour en natuurlijk de heerlijke ballen gehakt. Voortreffelijk allemaal.
Ook alle anderen, wel of geen forumlid, bedankt voor de gezelligheid.
Videootje volgt snel . . . _004

Bedankt Kor en Antke

Top rit door het friesche land.
En de bal was heerlijk _004

Gr. Jan