Hier is de cheque die we op 3 mei 2015 hebben overhandigd aan de ambassadeur van de CliniClowns. Onderaan de cheque staan alle (forum)namen van de donateurs
__Ben Bouwhuis - CliniClowns ambassadeur met de zojuist in ontvangst genomen cheque van € 3.000,-
Vandaag hebben mijn zoon Gerrit en ik een samen een donatie gedaan voor de CliniClowns actie. Gerrit is afgelopen jaar meegeweest naar het Treffen en de actie heeft veel indruk op hem gemaakt. Hij wilde graag ook geld geven en begrijpt heel goed dat zieke kinderen een lach verdienen!
Therese en ik hebben de eerste storting gedaan voor het goede doel.
Een goede start van 2015, dachten we zo.
CliniClowns is een prachtige organisatie, die onze hulp goed kan gebruiken!
Zoals voorgaande jaren ook weer aan de Clini Clowns.
Ook hoop ik dat er weer aan de eggs run word gedacht
Kijk ook maar even op hun website.
Ook heel dankbaar.
Wij hebben ons ingeschreven voor het BMW treffen 2015 en tevens het inschrijfgeld vermeerderd met onze bijdrage t.b.v. clinclowns actie. Wij hopen weer op een fantaschtische mooi motorweekend. Kijken of we weer het totaalbedrag van vorig jaar kunnen overtreffen voor de cliniclowns.
Zojuist het ingezamelde bedrag van € ?.???,= overgemaakt namens het forum en de donerende forumleden . . .
De eindstand wordt zondag, tijdens het RT Treffen bekend gemaakt.
Hier is de cheque die we op 3 mei 2015 hebben overhandigd aan de ambassadeur van de CliniClowns. Onderaan de cheque staan alle (forum)namen van de donateurs
__Ben Bouwhuis - CliniClowns ambassadeur met de zojuist in ontvangst genomen cheque van € 3.000,-
De winnaar van het spelletje: RAAD DE EINDSTAND IS: FORUMLID: TEKDUIKER (EMIEL SMITS) Hij voorspelde een eindstand van € 3.068 en zat daarmee het dichtst van de 20 deelnemers bij de eindstand. We stuurden hem inmiddels de gewonnen BMW RT Forumcap op.