GEWEEST: CLINICLOWNS ACTIE 2014: € 3.120,=

Ivm met de afwezigheid van CliniClowns ambassadrice Yvonne Kreule. (wij wensen haar een spoedige beterschap) hebben wij de cheque twv € 3.120,= symbolisch aan de aanwezige kinderen overhandigd.
Met vorig jaar erbij heeft het RT-forum € 5.720,= gedoneerd . . . -top-

__Fantastisch de forumleden hebben het recordbedrag van € 2.600,= uit 2013 ruimschoots ge-evenaard . . . .

Uiteraard kan je altijd goldmember van ons forum worden. Je vrijwillige bijdrage zal worden gebruikt om gemaakte en te maken kosten te dekken zoals het in stand houden van een lief- en leed potje (LEL-pot) en hostingsupport.
MELD JE NU AAN ALS GOLDMEMBER 2014 >>**Deze 115 forumleden deden mee**Onno - robin0341 - Bostich10 - Jekihero - beemerrichard - boetsch1 - FredM - hazeldonk - eric r1200rt - Debosje - Ronald K - JDoubleOP - strik - HanTeRT - leozwijns - BMW Tijger - Arjan68 - Lemoi - HenkvanR - Ton1959 - Johan - Mello - Concours - Andre-P - Wil51 - beamietoo - BornFreeRT - Tourist64 - Gasgever - Marcel 1200rt - Nokie64 - Beamerpol - J vd B te V - JoJothefirst - RvW - EileRT - Ben1100rt - It’s Micky - Ron1968 - Martin7007 - Edwin1970 - ToineD - FBartGS - John Beemer - Harm Hoek - Franky - thepeck - Jako - Elspeet - wil_kok - WernerB - bmwrene - Corné - boxer1 - tenske - BertS - HansD - bartb - bcdelien - RoadXplorer - Heavy-NL - Esdert.Edens - Tonio58 - mkoskamp - Marianne - Baird - marcel72 - toni - Brommertje114 - RTbeRT - Bert M - Rob55 - beemer-tycoons - Ercan - bjanolte - Robbedoes23 - dutchmidiman - Flying Dutchman - jvanluijn - Mkollau - Peter_V - AGVerheij - Cobaard - M’thijs - Arjan W - 3deBMWmotor - abhteh - BarthoD - GiSmo - Peter Kopeko - Mulder - fam.titselaar - HvR66 - willem019 - Wildripper - BMWood - JaapPr - beckysmile - Gerard - Boven117 - bmwrt52 - PaulJacobsnl - Blue Pugilist - BertL - A.E. Tils - Zwiety - Berrybeer - Jos56 - hansrt - EuropeRider - Hamster - Robi - stefke - Willemk - Vetboy - Kees

Ik draag de CliniClowns een heel warm hart toe. Prima dat we dit als forum weer ondersteunen! _004

Goeie zaak _004

Groet, B10

Echt een goed doel.

Ronald

Super goed doel.
Duit in het zakje gedaan. _004

En geregeld _004

Het geld is onderweg op de digitale snelweg.
Prachtig doel, dus meedoen als je het kunt missen.
_oo_

[groet]

Ronald K

Een prima doel! _004
Ik wacht dat Januari 2014. Wil mijn titel “Goldmember 2013” zo lang mogelijk houden!

Big RT Smile

Edwin

Overgemaakt _004 actie _oo_

[groet]

J 8)_ 8)_ p

Done, geld is overgemaakt.

Groet,

Han

+1

Ga zo door.
We moeten vorig jaar overtreffen toch?
Wat is er mooier dan een blij kind??

Heren, ik heb de ladderstand over de 500,- euro grens getrokken. Kom op BMW RT leden. Op naar de € 1000,-

overgemaakt. weer een stapje voor t goede doel

Heb mijn automatische overschrijving gewijzigd.
Mijn bijdrage komt voortaan op 24 december. Groeten van Jan.

Hoi Jos en Walter,

Ik heb gedoneerd. :slight_smile:

Zo gaat het al lekker snel naar de minimaal duizend euries.
We hebben nog even maar we zijn met Z,'n allen op de goede weg.

P.S wat ook heel leuk is en ook voor het goede doel is de EGGS RUN altijd rond Pasen dan
word er een kleinigheid afgegeven in diverse ziekenhuizen op de kinderafdeling.
Dit woord vooraf gegaan met een toertochten,vanaf verschillende startplaatsen.
Zie ook de EGGS RUN WEBSITE.
VELE MOTORGROETEN (gasgever)

Ja het gaat zeker goed en we zijn ervan overtuigd dat het weer een succes wordt.

In 2010 en 2011 hebben we de EggRun gesponsord. Lees: http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=71&t=5020
Nu hebben we de bewuste overstap gemaakt naar de Cliniclowns.

Hoi Jos

Zeker weten dat we ook hier gedoneerd hebben.
Overal waar je zieke kinderen mee kan helpen wat dat ook is ,blijft
De moeite waard om steeds maar aan dit soort evenementen te denken.

Motorgroep Ger (gasgever)

We hebben er op dit forum dan uiteraard ook weer aandacht aan besteed . . . . _004

zie: http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=79&t=8120

Vandaag ook een duit in 't zakje gedaan voor de CliniClowns.

Kom op mensen, laten we de eindstand van dit jaar overtreffen! _004